Goeden dag. Hebben jullie nog voor me tips welke betaalbare horloges kan kopen of sparen? Ik spaar al Casio. Maar ik wil graag nog wat meer merken hebben voor mijn collecties.
Dank je wel.
Ja ook heel erg mooi
Vostok is ook leuk spul.
wat Ruud zegt
Dat geeft niet hoor
Dank je wel voor de tips
Ik vind zelf moderne invicta’s erg verzamelwaarig
Wat een goede tips. Dank je wel. Ik ga zeker als ik vakantie heb zeker naar die merken kijken.
Citizen …
We hebbbbbbeeeeen een winnnnaaaaaaaar
Seiko 5, Oriënt en Timex maken ook leuke horloges.
In een ander topic had ik het over een Chinees merk. Dat is de Sea-Gull 1963. Ook een erg leuk horloge met een interessante geschiedenis. Ik denk ook dat het de meest betaalbare mechanische chronograaf is op de markt.
Wat wel denk ik belangrijk is, wat vind jij betaalbaar of wat is je maximale budget voor een horloge.
Betaalbaar in deze wereld vind ik soms nog een beetje subjectief namelijk. €1500 wordt namelijk nog gezien als betaalbare horloges. De een koopt een horloge voor dit bedrag zonder er bij na te denken, terwijl de ander hier serieus hard voor moet sparen en zich comfortabeler voelt bij een lager bedrag.
Let us know en we komen met mooie suggesties!
De beste bang for bucks merk is toch
Orient. Denk aan de Bambino en Kamasu en top klasse met de Star.
Verder heeft Citizen met eco-drive hele mooie watches voor elk beurs.
Tja voor soms een grijpstuiver kan je je verliezen in vintage horloges.
Wat denk je van Vostok?
En niemand roept de meest voor de hand liggende?
Dan doe ik het wel: Seiko.
Van jong naar oud en van goedkoop tot duur, ander voordeel is dat er altijd wel iemand is die hem kan repareren indien nodig.
Pulsar👌
Olympic en Prisma zijn ook zeer de moeite waard.