Tips voor de perfecte duiker nodig!

Ik ga héél ver onder jouw vrijgemaakte budget zitten maar kan het gewoon niet laten om het merk Squale met je te delen.

https://www.squale.ch/en/home_page

2 likes

De 300 is pas net uitgekomen… dus die is nog wel verkrijgbaar. De site van Doxa is echter wel altijd onduidelijk ja. Een mailtje sturen is vaak beter voor specifieke informatie over voorraad. Daar reageren ze wel altijd netjes op.

2 likes

3600.- op chrono 24 bij n duitse partij.
Wel 42mm maar wel n heel solide ding.

7 likes

En niet te vergeten Steinhart die hebben ook verschillende modellen die zeker aan je eisen voldoen.
Zijn zeker goedkoper en hebben heel goede movementen die ze gebruiken.

1 like

Ik zou ook goed naar de indexen op de dial kijken.
Bij sommige bijv: Certina Ph200m, Omega Seamaster 300 (niet de ‘300m’ diver), Seiko srp77x series Turtle, Longines Legend Diver zijn deze vlak gelumed.
Bij andere modellen bijv: Tag Heuer Aquaracer, Seiko spb14x series zijn deze van metaal met lume erin.
En bij weer andere zijn deze van witgoud of rhodium bijv: Omega Seamaster 300 diver, Rolex Submariner.

Probeer deze verschillende varianten eens naast elkaar te houden dan zie je het direct en weet je veel beter wat je voorkeur is/zal zijn.

1 like

Of voor zijn bigi brada SLA037 als je nog een kop op je budget ploft

3 likes

zeker lekker maar wat een prijs :scream: :exploding_head:

1 like

Deze voor een stuk minder: Breitling Superocean 42. Draagt compact en is mooi plat. Op staal en rubber prettig. (Heb beide).

3 likes

De eerste generatie Planet Ocean van Omega?

42mm, dunner dan de huidige Omega’s.
Te servicen door iedere horlogemaker.
En rubber banden zijn makkelijk te koop.

Voorbeeldje:

Je houdt genoeg budget over voor een verse service en die rubberband. :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

De nieuwe Nekton Edition, dat is wat je wilt. :heart_eyes:

Ik heb zijn neefje, ook errug lekkel.

4 likes

SLA017 :+1:
Maar ik ga je een outsider aanraden.
Halios.

3 likes