Mijn vrouw is al enkele weken op zoek naar een horloge. Ze wil heel graag een Rolex, maar voor 5K kom je bij een Ladies-Datejust vaak uit op oudere modellen. Ik kan haar niet overhalen om voor een nieuwe Omega of Cartier te gaan… mevrouw moet per se een “kroontje” hebben, haha!
Hebben jullie misschien tips waar ik iets in goed onderhouden staat voor haar kan vinden?
Timelessvintagewatches heeft ook vaak mooie lady DJ’s. Misschien kan je daar eens oriënteren? Volgens mij zijn ze ook klant van Tempus (voor het servicen).
Deze kochten wij 3 jaar geleden bij Amsterdam watch company. Dat was een fijn adres.
Wel vintage maar in top staat.
Net niet onder 5k (budget oprekken) maar wel gaaf. Is 24mm
Referentie is 6520
Uiteindelijk terug verkocht aan AWC, dus misschien nog wel ergens te koop.
De band paste echt maar net waardoor ze hem op warme dagen te strak vond. De band kon je geen schakels voor krijgen helaas.
Uiteindelijk kwam hij bijna de box niet uit en zodoende verkocht. Helaas…
ik begrijp jouw vrouw helemaal. Mijn vrouw heeft een Lady Date. Heel mooi en elegant horloge, en (het allerbelangrijkste) gebouwd als een tank!
Misschien is jouw vrouw heel anders met horloges, maar die van mij draagt hem echt als dagelijkse beater. Zij doet er alles mee. Zwemmen, tuinieren, fietsen, enz. En hij doet het al meer dan 10 jaar fantastisch. Goed om te vermelden dat zij een model met saffierglas heeft. Ik denk dat plexi het niet zo goed vol zou houden. Ook goed om te vermelden dat zij two-tone draagt. Dat heeft de luxe van goud, maar de kracht van staal. Blijkt in de praktijk heel handig.