Tips voor een goede watchbox?

I did it again, ik heb me laten gaan. Teveel horloges en nu is mn watchbox te klein. Momenteel hebk eentje van Mats Meier maar ondanks het feit dat ie er mooi uitziet, komen de kussentjes er moeilijk uit en zijn deze ook aan de grote kant. Ik krijg mn stalen banden niet dicht (18cm pols maat)

Hebben jullie tips voor een watchbox, 8 horloges, geen hoofdprijzen en toch kwaliteit? Moesten jullie zelf een box hebben die weg mag, doe even een pm

1 like

Ik heb een Peli Watch Case van To the hour, bevalt me super.

Moet het alleen functioneel zijn. Of is ‘mooi’ ook belangrijk?
Wolf. Maar dan moet je alleen even wachten tot er sale is.

Als je wil, heb ik deze voor je:
Heritage 10 Piece Watch Box | WOLF (wolf1834.com)

Ik ga de 10 nooit halen dus die mag er ongebruikt weer uit. Ik geloof dat ik er minder dan de helft voor betaald heb. Zou ik even na moeten kijken. Maar ik vind de kwaliteit echt serieus goed. En je krijgt je stalen banden zeker dicht op deze kussens.

40 euro bij Homeliving. Prima, niks bijzonders, maar het doet z’n werk.

2 likes

Kijk maar bij Lidl.nl Mooie boxen voor weing.
Ik heb ze ook prima.

1 like

SONGMICS Watch Box with 12 Compartments, Large Watch Box with Glass Lid, PU Cover, Velvet Lining, Metal Clasp, Great Gift for Loved Ones, 36.2 x 9 x 21.3 cm, Black, JWB302H https://amzn.eu/d/43QaMK5

Die ziet er bijzonder goed uit voor dit geld. Het is dat ik geen 12 horliges heb😅

Rothenschild maakt mooie dozen.

Geeft niet, extra paar vakjes voor later. :+1: :rofl:

1 like

Alleen zo jammer van de naam haha

Sorry ik kaap soort van je topic ook erbij.

Ik ga verhuizen en krijg een nieuwe kast. Ik wil de horloges in een la leggen met een glazen voorkant en een glazen bovenkant.

Bestaat er een horloge doos, of watchroll . waarbij de voorkant dus “open” is ( en je dus de horloges door de glazen voorkant van de la kunt zien) en ook de bovenkant open is zodat je hem van de glazen bovenkant kunt zien?

Ja dat bestaat :smiley: holme and hadfield :wink:

1 like

Ziet er goed uit, alleen heb ik dan niks aan de la eronder.

Dus zoiets maar dan zonder la eronder

Ook niet voor bandjes ofzo in te leggen?

Nee ik bedoel het komt in een la te staan dus ik kan de la van de watchbox dan niet openschuiven

1 like

Naast en vrij eenvoudige watchbox heb ik sinds kort deze.

Zeer tevreden mee
20230116_105215_edited

3 likes

Das een mooie 6 vakjes. Waar heb je hem gescoord?

Amazon.nl

1 like

Ik heb deze te koop…

https://www.marktplaats.nl/seller/view/m1920580202

Zeer behulpzaam topic! Ik was juist op zoek naar zo’n box. Dank voor alle tips!

1 like