Tips voor een handopwinder met duikersring?

Ik heb voor een klein maandje een Marina Militare Luminor hommage als daily beater gedragen. Dat ging goed en niet goed. Goed dat de afwijking minder dan 2 minuten was over deze periode. Minder was dat het achterdeksel niet goed genoeg gesloten was en er vocht binnen kwam.
Gauw open gemaakt en alle vocht uit laten trekken. Dat krijgt misschien nog een staartje, omdat na het wegtrekken vh vocht er nog wel wat kalk aanslag ofzo aan de binnenzijde vh glas zit. Maar nadat ik de pakking van wat nieuwe siliconen smeersel heb voorzien, houdt ie al het vocht weer buiten.
Voor nu verdwijnt ie weer m’n kast in als reserve werkhorloge.

Enfin, beetje een omweg kwa inleiding. Maar waar ik achter ben gekomen, is dat de kroonbeschermer met z’n hendeltje, best handig is voor het telkens opwinden en op tijd te zetten… OK, het zit wat mijn betreft normaal gesproken nogal in de weg, cq prikken in de rug van mijn hand. Maar m’n MM is een lefty die ik rechts draag. Dus totaal geen problemen meer met de beugel.

Nu ben ik dus op zoek naar een Submersible hommage (met duikersring), maar dan voor een handopwinduurwerk, liefst type 6497 uurwerk.
Weet iemand of er ergens een dergelijke combi te vinden is?
Meestal kom ik ze namelijk tegen met een automaat en datumfunctie. Ik wil alleen handopwinder, de tijd en secondes.

Bedankt voor je reply. Dit is echter een Radiomir hommage. Wel met het type uurwerk welk mijn voorkeur heeft.

Ik ben op zoek naar een kast van dit type in 44mm formaat, maar dan waar een 6497 type uurwerk in past: