Hi Forumleden,
Allereerst kom ik erachter dat ik mijzelf nog niet heb voorgesteld…
Dat ga ik na het plaatsen van deze post direct even doen!
Ik kom gelijk maar even over de balk, ik ga bijna met vakantie en wil een leuke vakantiehorloge aanschaffen. Ik ben weg van de classyness van een Role Datejust jubilee/fluted. Maar deze is iets te kostbaar om hiermee op vakantie te gaan, dus die laat ik lekker thuis.
Waarom is een horloge te kostbaar voor vakantie? Ik doe op vakantie niet hele gekke dingen en draag wat ik normaal ook draag. Lange vakantie ligt er 1 in de hotel kluis en 1 om de pols. Anders heb ik een week dezelfde om.
Hi,
Bedankt voor je reactie.
Ja vaak heb ik een iets wat actieve vakantie (ook 2 kids), dus op een dag zitten wij aan het zwembad, bezoeken wij stadjes, belanden wij voetballende op het strand en springen wij in de zee en hangen de jongens aan mijn arm.
Ik wil niet telkens denken aan een horloge om hem netjes te houden. Deze horloges bewaar ik voor kantoordagen of voor andere momenten…
Kijk ook eens op de site van Spinnaker. Prijs/kwaliteit interessant, zeker voor een vakantie horloge. Ook in NL te koop, maar ter inspiratie kan ik je deze website aanraden: