Het is jammer dat de Halios Seaforth niet zomaar te bestellen is, deze lijkt me aan al je wensen te voldoen.
Ik heb zelf een Aquatico Dolphin onderweg.
Ik hoop eind v/d week te kunnen vertellen of dat een aanrader is.
Laat de zomer maar beginnen!
Zelf heb ik deze citizen voor vakantie en heeft nog gmt ook!
41 mm en op solar:
4 likes
Excuses voor de slechte foto, maar dit ik mijn zomerknaller. Seiko 5 op een rubberen band van monstraps. Ideaal voor de zomer.
Haaky
6 juli 2022 om 09:14
19
3 likes
Die nieuwe Seiko GMT natuurlijk. GMT functie, jubilee band, SKX looks
1 like
Een oranje Seiko Monster! Kost ook niet alles, hou je nog een paar knaken over voor een biertje😉
Gaaf horloge van Citizen! Heel deze release gemist. Natuurlijk een “hommage” maar wat geeft dat als het origineel niet te koop is.
Dan stel ik een G shock voor plaatje voor de sfeer…
Niels1983:
Casio G-Schock
Dit dus
NeverLate:
citizen
Super suggestie, kan ik uit ervaring melden
1 like
TagEd
6 juli 2022 om 10:38
26
Allereerst welkom op HF!
En, jazeker heb ik een tip!
Dit is het ideale vakantiehorloge: Squale 1521.
Is er in diverse uitvoeringen en met een beetje zoeken/mazzel/geduld moet je een gebruikte kunnen vinden binnen jouw budget.
1 like
Silvester1987:
plaatje voor de sfeer…
Nee! Die kan niet tegen zonnebrand
Hallo allemaal,
Mijn G-Shock GA2100 mee op vakantie. Heerlijk horloge, maar merk dat het plastic of rubber slecht kan tegen few combinatie van zon, zee en zonnebrand. Slaat helemaal wit uit. Bij thuiskomst gisteravond even met wat zeep en lauw water bezig geweest, maar de nieuwigheid is er al vrij snel af. Iemand tips hoe je zo’n rubberen/plastic band weer aardig mooi kunt krijgen? Anders gaat ie na afloop van de vakantie in de verkoop en haal ik een verse op…
Gisteren na wat zeep en lauw wate…
Dit zijn mijn vakantiehorloges. De groene voor op het droge, de ander tijdens het surfen.
Een gebruikte BB58 kopen op Vanguard rubber en deze na de vakantie voor hetzelfde geld weer verkopen.
Dat is je goedkoopste en leukste optie. Succes!
Edit: Dan moet ik wel een foto op rubber posten.
1 like
Huh? De mijne wel hoor… En ik smeer toch heel wat af geen last van
1 like
Die van mij ook hoor, ging er meer om dat hier een klassiek HF topic over was vorig jaar.
1 like
Kad
6 juli 2022 om 13:44
35
Een Garmin: Daarmee kun je tripjes, wandelingen, fietstochten, enz. tracken.
1 like
Iets boven budget maar wel standaard op staal en een meegeleverde rubber band.
1 like