Ja, ik sluit me aan bij de Seiko SKX007. Ik heb d
e mijne lange tijd dag en nacht gedragen (en als ik niet zo stoom was geweest om in mijn aquarium te klooien met een slecht dicht geschroefde kroon had hij nu nog gewoon gelopen), en ik heb me er altijd over verbaasd hoe goed hij er nog uitziet na alles wat hij meegemaakt heeft.
marnix.moed Schreef:
James T. Kirk© Schreef:
http://thewatch.watchfinder.co.uk/the-insider/the-
casio-g-shock-tested-to-destruction
Ja HALLO!?!? Hij is shock proof. Niet bullet
proof!
Ik vind toch wel dat hij héél lang goed blijft en afgezien van het er op afvuren van projectielen, zowat onverwoestbaar is! Dát bedoelde ik dus met “dat wil ik dan ook nog eens zien gebeuren met al die duurdere merken…” :)-D
Dat zou ik met de duurdere merken maar niet proberen.
In principe kunnen die eigenlijk niets hebben.
Hoe delicater hoe kwetsbaarder lijkt mij.
Dat bedoel ik maar!
cartier tank … : )
James T. Kirk© Schreef:
marnix.moed Schreef:
James T. Kirk© Schreef:
http://thewatch.watchfinder.co.uk/the-insider/the-
casio-g-shock-tested-to-destruction
Ja HALLO!?!? Hij is shock proof. Niet bullet
proof!Ik vind toch wel dat hij héél lang goed blijft en
afgezien van het er op afvuren van projectielen,
zowat onverwoestbaar is! Dát bedoelde ik dus met
"dat wil ik dan ook nog eens zien gebeuren met al
die duurdere merken…" :)-D
Inderdaad, alle schokken heeft ie wel overleefd. Zelfs een val van vele verdiepingen hoog. Die vond ik erg indrukwekkend.
“…ik hoor je altijd klagen over de zwarte bezel van de SKX007. Maar is het vervangen van een inlay niet goedkoper dan het vervangen van een complete bezel(in het geval van een monster?) Persoonlijk vervang ik liever een inlay dan een complete bezel”.
skx009 dus…
marnix.moed Schreef:
Inderdaad, alle schokken heeft ie wel overleefd.
Zelfs een val van vele verdiepingen hoog. Die vond
ik erg indrukwekkend.
Diepvriezen, koken, van 15 verdiepingen vallen, onder één van de zwaarte trucks ter wereld, ik neem 'm niks kwalijk, dat die een kogel niet overleeft!