Tips voor feestdagen?

Het is weer de tijd van lootjestrekken, surprises en pakjes onder de boom. Ook ik mag dit jaar weer een aantal wensenlijstjes invullen met prul waar ik zelf nooit de moeite voor heb genomen 't aan te schaffen.

Het leek me leuk dit jaar mijn beginnende horloge hulpmiddelen & accessoire collectie uit te breiden & wat te schenken aan m’n horlogefannatiek neefje. Denk aan een horlogetooltje, travelpouch of wat anders. Budgetten variëren tussen 10, 30 en 50euro.

Hebben jullie nog leuke ideeën/tips?

Alvast dank!

2 likes

Zo’n Dumet tooltje?

12 likes

De HF kalender, altijd leuk

3 likes

Met persoonlijke initialen . :ok_hand:t2:

6 likes

Een IKEA horloge .

11 likes

Ik heb mijn schoonmoeder getrokken, iemand tips?

6 likes

Gelukkig niet andersom😅

T-shirt met foto van jou kop erop.
Heb ik mijn schoonmoeder ook eens gegeven, beste cadeau ooit.

20 likes

:sweat_smile::joy:

3 likes

OT: Bergeon 7767-SF Gereedschap voor horlogeveren - lange roestvrijstalen handgreep met vervangbare schroef in fijne gereedschapseinden (met 2 verschillende afmetingen), A https://amzn.eu/d/bZPSQrO

1 like

Kaartje terug steken en opnieuw proberen :laughing:

5 likes

Een horloge standaard voor op het nachtkastje.

Watch stand

2 likes

Ik heb onlangs een setje horlogetools aangeschaft. Prima spul voor het geld, en lijkt me niet gek als cadeau, mocht je neefje zoiets nog niet hebben.

Hoe jong is hij?

Die staat op de shortlist! Heb je nog een tip waar te bestellen?

Altijd handig!

Hij is dacht ik een jaar of 13/14

Dus dat toolsetje van @SwissToni is een leuke optie! Lijkt een betere kwaliteit dan ik zelf had gevonden.

Alvast Dank!

2 likes

Koop een Playboy :+1:

Op zo’n leeftijd is bandenswappen ook leuk denk ik. Beetje horloge matchen bij je kleding.

3 likes

Trouwens, Ik zit ook nog wat naar een nieuwe band voor mijn TH aquaracer te kijken.
Die heeft echter een sterk afwijkende 21,5 mm lug breedte. Een nato van 21 vond ik te veel speling laten.
Hebben heeft iemand hier ervaring met zoiets? Zou 22mm kunnen of gaat dat “kreuken”/slijten omdat 't te krap zit?

22 mm moet zonder problemen passen!

1 like

Haha, daar kijkt hij denk ik niet meer van op, hij heeft al een telefoon😉

1 like

Woow, van 100 naar 50 euro. Daar moet een goedkoper ali alternatief voor zijn, waar deze waarschijnlijk ook vandaan komt.

Dat zou kunnen, was meer als voorbeeld bedoeld :grinning: