Tips voor het aanschaffen van een mooie oysterbracelet?

Voor mijn vintage Certina DS (tank) zoek ik een solid oyster bracelet. Maar ik heb geen idee waar te zoeken. Strapcode, Uncleseiko, Crystaltimes, Horlogebandjes.nl ??? Liefst tappered. 20 mm naar 18 of 16. Iemand tips? Wordt zeer gewaardeerd. Bedankt vast en fijne avond!
Kers

1 like

Op eBay staan wel mooie , beetje zoeken naar milled clasp. Ik heb daar een goede op besteld je moet alleen wel je originele end links gebruiken anders sluit het niet mooi aan op je kast.

Zoiets ?

1 like

Thanks voor de tip @Luxata. Mooie banden. Probleem is dat er geen endlinks bij zitten. Draag m nu op een meshband of rallystrap. Ik ga wel even kijken op hun profiel :pray:

1 like

Heb je geen originele end links ? Misschien kan je zoeken naar een band voor je specifieke horloge ?

1 like

Gaat het om de Certina DS die je eerder hebt gepost in het Certina Only Topic? Dan heb je volgens mij gewoon straight end links nodig en dan ben je m.i. goed bediend met een band van Uncle Seiko of Strapcode. Misschien nog een alternatief van Forstner, geen Oyster, maar wel passend bij een vintage Certina: Forstner Rivet Bracelet.

1 like

Ik heb gezocht naar originele bracelet maar lastig te vinden. Vandaar zoektocht naar alternatief. Volgens mij zat er op dit model geen Oyster. Lijkt me wel te proberen waard. Thanks voor de tips iig @Luxata!

1 like

Dank @JvM1982. Ja klopt. Nog steeds heel blij met deze kringloop vondst. Ik zal nog een kijken naar beide sites en ook die Forstner. Ben benieuwd. Super!