Tips voor mijn volgende automatische horloge?

Iemand tips voor mijn volgende automatische horloge?
Ik vind het een beetje lastig met zo veel keuze, Misschien dat ik hier de knoop kan doorhakken.

Budget: 1000-1500 euro.
automatisch
Het liefst stalen band.

1 like

Keuze is reuze, wat heb je nu en in welke categorie zoek je iets? (duiker, dress, sportief, etc)

4 likes

Ik heb nu een seiko, Alleen een beetje te deftig voor alle gelegenheden dus ik zoek nu een horloge wat meer dagelijks gedragen kan worden. thanks nog voor je reactie

Er is zoveel keuze, lastig on zomaar tips te gaan geven.

Kan je misschien 2 of 3 horloges (prijs maakt niet uit) posten die je heel mooi vind?

Ik ben zelf wel onder de indruk van de Seiko sbp143.

TISSOT Gentlemen POWERMATIC 80 Silicium? Mooi strak horloge met een nauwkeurige automaat.

1 like

Hydroconquest?

6 likes

Sowieso een Hydroconquest!

3 likes

Oris aquis als je een dijk van een duiker zoekt! Heerlijk horloge en in verschillende maten/kleuren te krijgen.

8 likes

Deze Hanhart kost 990,00 euro, 42 mm, 12 mm hoog en een schroefkroon. Geen stalen band maar ik vind de prijs kwaliteitverhouding bijzonder goed.

1 like

Squale military 1521👌

2 likes

1423066113

Zomaar wat sportiefs, denk dat je die richting op wil.
Maaaaaaarrrrrrrrrrrr de beste tip is om eerst te weten wat je wil voordat je iets koopt om te kopen.
De winkels zijn weer open, ga eens lekker wat juweliers langs en kijk wat ze hebben, wacht dan een weekje en het horloge wat het meest voorbij gekomen is in je gedachten dat moet hem dan worden. Vaak is dit de leukste periode, die moet je niet te snel laten uitvaren :grin:

7 likes

Christopher Ward C63 Sealander GMT, lekker veel waar voor je geld, en een stukje sportiever dan wat je nu hebt! Veel plezier met de zoektocht!

6 likes

Denk inderdaad veel keuze en goed Zwitsers horloge Tissot :upside_down_face:

Duiker?

Vive la France! :fr:

Of een GMT?

Als je deze met een stalen band wilt kopen, de Beads of Rice schijnt fantastisch te zijn.

Vive la France! Parte deux. :fr:

Obligate Seiko:

Of Seiko voor nog minder geld:

長生きする日本! :jp:

7 likes

6 likes

Of voor de helft van de doekoe:

10 likes

Een mooie duiker:

Of iets voor elke dag:

7 likes

Hamilton Khaki Steel