Tips voor ski-horloge!

Haha, met zo een associatie kan het natuurlijk nooit verkeerd!:smiley:

@BLC, bedankt voor de informatie!:wink:

Ook ik twijfel over deze. Waarschijnlijk wordt het de AWG-M100-1AER maar alleen omdat ik denk dat het lichte schermpjes beter afleesbaar zijn. En ik heb nog ergens een link vabn onder de € 100,-

Maar ook de GW2500B-1A lonkt nog steeds, dus twijfel nog maar even door.

Weer 5 dagen met mijn GARMIN Fenix 5 plus geskied.
Sochtends aanzetten en de hele dag info over wat je doet. Pakt automatisch iedere afdaling en lift en geeft top informatie: hoogte, hoogtemeters, gemiddelde snelheid, maximum snelheid, hartslag, alles. Hij pompt alle data naar het Garmin Platform inclusief GPS en tekent alle routes. Gekoppeld aan Strava geeft hij weer hoe snel je bent geweest per afdaling in vergelijking met anderen (man, leeftijd, etc.).
Heeft een Navigatiefunctie dus je kunt ook nog zien waar je bent…

Draagt heerlijk op de kunstof band, is groot maar plat genoeg, batterij tijd is waanzinnig: hele dag tracken

kost maar 25 % van je batterij en laadt binnen een uur weer helemaal op.

Kortom : niet alleen voor hardlopen ideaal maar voor skiën is het gewoon ULTIEM ! Saffier glas erop dus krasvrij en zorgeloos dragen.
Heb er een Panerai skin opgezet gezien de grootte van het horloge.

1 like

Had je deze gouden tip nou niet een aantal jaren eerder kunnen geven, zeg bij de Fenix 3?:joy:

1 like

Joh ben gewoon super enthousiast en verbaasd over de kwaliteit en het gebruiksgemak.
En… het is nog een horloge ook!

1 like

Ha, bedankt voor je advies! Een beetje laat voor mij, maar voor genoeg andere mensen hier een super tip! Leuk om te lezen :blush: