Ik vrees dat je zult moeten kiezen:
Een G-Shock of een G-Shock.
Er zijn natuurlijk alternatieven, maar qua duurzaamheid wint deze altijd.
Wat je binnen budget kunt vinden wat aan al je eisen voldoet laat ik graag aan de experts over. Ik vrees sowieso dat je dan moet afzien van extra’s als hoogtemeter etc.
De PRW-5000 voldoet aan al je eisen, maar schrik niet van de prijs.
De Casio PRG-550 is een mooi alternatief maar is nog steeds 2x je budget.
De Pro Trek series van Casio hebben analoge modellen met een hoogtemeter. Ik vrees alleen dat wanneer je een budget van 100 euro hebt en je deze functies wilt hebben er wat bij moet sparen. Technologie kost geld.
Dat is een heerlijk horloge. LEt op het is geen G-Shock en is ook niet zo sterk. De gesp is plastic en ik kan me voorstellen wanneer daar veel spanning op komt te staan dit kapot kan gaan. Je kunt hem voor rond de 50 euro inclusief verzenden scoren op ebay.
Dit vond ik echter wel vreemd.
Bol horlogeglas
De oppervlakte van het horlogeglas is bol. Zo biedt het glas een hoge stabiliteit en weerstand tegen druk.
Het glas is helemaal niet bol. Ik heb de groene draagt heel prettig en ik maak me nooit zorgen om diefstal of beschadiging.
Ken het merk zelf niet, en als je nog geen G-shock hebt, zou ik zeker voor een stevige gaan. Daarentegen kan die MA met meer dingen gecombineerd worden.
Ik heb zelf ook de AWG-M100A-1AER en bevalt uitstekend!. Zeker gezien ik een erg kleine polsomtrek heb en dit model een van de kleinere is.
Ik heb hem destijds via Jura Watches op Amazon gekocht.
Ik heb zelf ook de AWG-M100A-1AER en bevalt
uitstekend!. Zeker gezien ik een erg kleine
polsomtrek heb en dit model een van de kleinere
is.
Ik heb hem destijds via Jura Watches op Amazon
gekocht.
Dat doet die iedere nacht automatisch.
Hij stond pas ook keurig op wintertijd.
Succes met de keuze
Mauzer Schreef:
BLC Schreef:
Ik heb zelf ook de AWG-M100A-1AER en bevalt