Tips voor uitbreiden collectie

Hahaha je hebt helemaal gelijk.
Zelfs die Rus zou ik aanraden!
Gewoon maar eens proberen wat je wanneer draagt.

1 like

@mr_brakke een dresser zou inderdaad de volgende stap zijn. Ben van plan om na het examen volgend jaar defensie binnen te gaan, en voor sommige gelegenheden zal een meer dressy horloge wel van pas komen, het sollicitatiegesprek zelf (en eventuele andere gesprekken mocht ik niet aangenomen worden).

Mocht ik wel binnen komen zal er overigens ook een leuke G-Shock bij komen.

1 like

Denk dat ik het bij een middenweg gaat houden wat betreft de reacties hier.

Op volle toeren gaan flipperen gaat hem niet worden, volledig stil staan en sparen ook niet.
Ik zal de komende tijd lekker de SKX blijven dragen, om hier in de loop der tijd nog eentje aan toe te voegen (een Rus bijvoorbeeld, of iets anders leuk, chronograaf oid.). Hiernaast gaat er hoogstwaarschijnlijk elke maand een klein beetje op zij gezet worden (met als bedoeling een horloge aan te schaffen). Of dit ook echt aan een degelijk horloge wordt uitgegeven, weet ik niet, dat zien we tegen die tijd wel (een Tudor BB of Omega Speedmaster is natuurlijk hartstikke leuk, maar een auto ook :wink: ).

1 like

Jouw SKX sowieso niet weg doen, is gewoon een mooie Seiko!

4 likes

Sommige anderen investeren op de beurs. Van sport kijken en beoordelen heb ik geen verstand (achter een balletje lopen en dan prompt weer wegtrappen, duh???) maar recreatief sport beoefenen doe ik wel graag.

Al vele jaren genereer ik een substantieel deel van het gezinsinkomen op de beurs en dat gaat me aardig af. Zó aardig dat er zelfs nog wat geld overblijft voor de hobbies.

Ieder zijn ding…

1 like

Ik heb in het verleden een groot deel bekostigd met online poker. Dit kost echter te veel tijd en daarom ben ik me bezig gaan houden met sportweddenschappen. Dit gaat me goed af en is ook nog eens erg leuk.