Tips watchwinder (max €200) ?

Iemand tips voor een betaalbare Watchwinder voor 1 of 2 horloges?
ik zou wel graag de TPD en richting in willen kunnen stellen

bijv ervaringen met deze: https://www.watchwinderwebshop.nl/single-winders/beco-boxy-fancy-brick-zwart-watchwinder-309394 ?

Ik begrijp dat een Kubik waarschijnlijk supergoed is, maar is er een groot verschil in de latere prijscategorie?

Ik heb hem thuis staan! Top ding. Geruisloos, in te stellen op aantal omwentelingen en mooi om te zien.

1 like

Ik heb 2 boxy’s. Ben er tevreden over, mede gezien de prijs. 1 werkt geruisloos. De andere in eerste instantie wel, maar maakt nu toch wat geluid… verder prima instelbaar. Handig als je er meerdere hebt, kun je ze stapelen en heb je maar 1x voeding nodig.

Ik ga zelf nog op zoek naar een 3e.

1 like

Heel tevreden met mijn Eilux. Draait alle kanten op die je maar wilt, zelfs met een horloge erin. Ik heb de uitvoering voor 3 stuks. Hij is er ook voor twee dacht ik. Mooi afgewerkt en muisstil.

Kijk ook eens hier:

Ik heb een heel mooie Gisoni voor 2 horloges: werk prima en geheel vogens wens instelbaar.
Ze hebben ook mooie bijpassende opbergkistjes .

Tevens tevreden over de service van fa. KISH: snelle levering, keurig verpakt en volgens afspraken.

Je kunt ook een oude wasmachine van Marktplaats halen. Zo’n kleintje. Die heb je wel voor 100 euro denk ik. Doe je hem daar in zonder water. In een stukje piepschuim.

1 like

Iets duurder maar bevalt mij prima. Ik heb deze ooit gekocht voor 225 euro. Was een koopje maar misschien lukt deze prijs me nog steeds. Ik woon in Den Haag en de winkel zit voor mij om de hoek. PM als je interesse hebt.

Dank voor de tips, heb inmiddels die beco maar gewoon gekocht.

Laat eventjes weten wat je ervan vindt. Ben benieuwd of je net zo enthousiast bent als dat ik ben.