Tips welkom voor alternatief op doxa

Beste liefhebbers,
De doxa sub 1500T project aware vind ik persoonlijk zeer mooi ( op het aware logo na dan) de lichtblauwe plaat trekt mij ernstig aan. Helaas valt hij buiten budget (tenzij iemand mijn 3 seiko,s en 1 pulsar in 1 werelds bod overneemt) en ben ik benieuwd of er onder de liefhebbers tips zijn voor duikers met zo,n kleur. Seiko blue lagoon en green turtle vind ik ook mooi maar de aqua kleur van de doxa trekt meer. Gaat mij nog niet direct om gelijk aan te schaffen maar eerst orienteren en tips zijn welkom. Prijsklasse is natuurlijk handig en ik denk zo tussen de 5 & 800 euries.

@HanDavinci kom er maar in

brb, eemmmm speuren

Edit:

Deze wijzerplaat met een doxa stijl wijzers in een turtle case droppen is mijn idee. Maar dan moet je de knip ver lostrekken als die wijzerplaat al te vinden is. smile:

Ik kan je ook wel een oranje of donkerblauwe soxa bouwen (Seiko Doxa), maar die lichtblauwe wijzerplaat is er niet verder.

1 like

Squale 60 atmos gaat volgens mij die kant op (Maar gaat denk ik ook niet lukken binnen je budget):

En anders een Invicta 21539 :grin:

1 like

gr, HJR

5 likes

Ik kom niet verder dan:

• de nieuwe lichtblauwe Halios Seaforth (lichtere dial dan de Doxa)
  • tweedehands Oris TT1 Blue
  • tweedehands Oris Diver 65

Qua kleur dial denk ik dat de turtle toch het dichtst in de buurt komt…

Succes!

1 like

Jaaa deze komt wel heel dicht in de buurt. Ziet er zeer geslaagt uit maar ik begrijp dat de blauwe wijzerplaat een probleem wordt maar zeer geslaagt en absoluut mijn smaak

Tussen de 5 en 800 zei je toch? :smirk:

Nou als je zover denkt te zijn, dan kan ik weleens gaan zoeken naar die wijzerplaat.

Groetjes

En de Tissot Seastar die in het topic ā€˜Vakantiehorloge gezocht, onder 500e’ staat?

tweedehands Squale zoals hierboven al genoemd vind ik het beste alternatief.

Op zich mooi maar net niet. Te donkerblauw en de kast is het ook net niet.

De squel komt zeker in aanmerking. Die ga ik eens verder onderzoeken.
Thanks

1 like

Mag ik alvast allen bedanken voor de tips. Waardeer ik ten zeerste.

Nog eentje dan: