Tips!

Ik ben op zoek naar een goede betaalbaar horloge tot +/-1000 euro, ik wil graag een leren bandje, automaat, chronograph, saffierglas,wijzers die licht geven in het donker, datum weergave, groot +40mm, dikte +12mm.

Alvast bedankt.

Groetjes.

misschien is het handig als je de stijl die je zoekt aangeeft, je zou kunnen kijken bij bijv:
sinn
tissot
omega gebruikt
tag heuer gebruikt
etc …

Zon Tissot chrongraaph is inderdaad heel mooi. Een gebruikte Speedmaster Automaat misschien?

Ik zou liefst Panerai of Iwc kopen maar dat kan ik niet betalen, misschien Sinn, Omega, Tag Heuer.
Certina DS pilot vond ik leuk en in die prijsklasse.

Maar welke???

als ik op het merk moest kiezen ging ik voor omega ,maar ik heb toevallig van morgen de blauwe monaco bekeken , en die is ook erg mooi maar gebruikt denk ik altijd wel >1k
panerai lukt niet voor het geld, en de iwc’s die wel kunnen zijn meestal niet mijn smaak en vrij klein…maar je kunt altijd geluk hebben

Bell & Ross, Stowa, Zeno, Hublot zijn zeker mooi ik denk een Zeno Pilot oversized Chrono Powerreserve in die prijs.

Bedankt voor de info.

ligt hublot niet een prijs klasse hoger ?

Dat vind ik ook, ik koop een ZENO denk ik, maar ik wil kijken of die zo goed zijn???
Reactie graag!!!

Bedankt.

Misschien Graf Zeppelin of Junkers
Groetjes,
Miguel

Bedankt Miguel.

Foei Miguel :wink:

Sorry :frowning:

Let vooral op de knipoog hoor, ik vind persoonlijk sommige Junckers horloges erg mooi.

Ik heb enkele Zeno’s. Ik ben er erg tevreden over je krijgt absoluut waar voor je geld. Ik denk een goede keus als je perse nieuw wilt kopen maar met dit budget keek ik toch ook eens naar een gebruikte Omega. Zijn toch weer net wat fraaiere klokken en er is best aanbod in zodat je iets moois uit kunt zoeken.

Veel sukses en plezier met kiezen

Is misschien een Tudor iets, dat moet opzich om en nabij die prijs wel te doen zijn, evt. tweede hands.

Een vintage Rolex Date zou dan mijn keus zijn, voor max. 1500 zijn die ook wel te vinden meen ik. (geen Oyster Perpetual Date maar een Date, zoals die nu nog gemaakt worden)

IK zag de nieuwe model van Zeno Airplane Diver kost 300 euro bij www.sayin-watches.com en ik vind echt leuke horloge.

Ja…leuke klok voor dat geld.

Ik heb eens gekeken naar de horloges van Zeno op de site van Sayin. Het valt me wel op dat Zeno steeds meer gaat ‘‘kopieren’’. Ik zag daar horloges die erg veel lijken op de IWC Portugieser en de Breguet XX Chrono…Plakken?

Mijn nieuwe aanwinst over paar dagen???

Tissot Le Locle Chrono Automaat