Mijn zwager heeft in 2004 bij S&C een Omega Speedmaster Automatic Ref.3510.50.00 aangeschaft. Telkens als ik hem sprak en hij deze droeg zei ik “mocht je hem ooit weg doen dan moeten we even praten”. Vorige week kwam hij langs om alvast mijn verjaardagscadeau af te geven omdat hij niet op het aankomende feest kon zijn.
Guess what?..yep………de speedy compleet met doos en papieren!!! Met stomheid geslagen stotterde ik;……maar….maar…je weet niet wat je weggeeft. Hij; jawel…maar jij bent er blijer mee dan ik schat ik zo. Houdoe!!!
Tis wat.
Even een Nokia “selfie” naast zijn toekomstige maatje.
Gefeliciteerd met je verjaardag en dit bijzonder royale cadeau!
Nee, dat zie ik mijn zwager nog niet doen. Maar da’s misschien maar goed ook. Hij heeft zo’n groene Sub en een Luminor GMT. En ik weet dat een aantal forumleden daar met veel plezier een orgaan voor zou afstaan. Maar ik heb dus echt helemaal niks met die klokken. Ja en om dan zo’n cadeau meteen weer door te verkopen, is ook weer niet zo aardig. Als ie nou een leuke MarineMaster 600 had of een Monaco…B)-;) Nou ja, ain’t gonna happen, anyway. Jij in ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst!:~
Gefeliciteerd ²… weer een jaar erbij… en een prachtig horloge
Wil… 't is niet alleen dat ie wil dat je zijn treinkaartje betaalt… als ie er dan is… zuipt ie ook nog een keer je bier op!.. en hij moet natuurlijk ook het grootste gebakje… (
Van harte gefeliciteerd, en wat een prachtige verrassing zal dit cadeau geweest zijn !
P.S. Ik ben aankomende week ook jarig, en ik hou ook wel van zulke verrassingen…(vorig jaar van mijn dochters een horloge van chocola gekregen, ook leuk )