Tis wat

Tis wat.

Mijn zwager heeft in 2004 bij S&C een Omega Speedmaster Automatic Ref.3510.50.00 aangeschaft. Telkens als ik hem sprak en hij deze droeg zei ik “mocht je hem ooit weg doen dan moeten we even praten”. Vorige week kwam hij langs om alvast mijn verjaardagscadeau af te geven omdat hij niet op het aankomende feest kon zijn.

Guess what?..yep………de speedy compleet met doos en papieren!!! Met stomheid geslagen stotterde ik;……maar….maar…je weet niet wat je weggeeft. Hij; jawel…maar jij bent er blijer mee dan ik schat ik zo. Houdoe!!!

Tis wat.

Even een Nokia “selfie” naast zijn toekomstige maatje.

Ik ben er heel blij mee!

Heeft je vrouw nog een zuster toevallig? :+ een bijzonder cadeau, alvast van harte met de aankomende verjaardag en met het mooie horloge! :)-D

Dat is nog eens een verjaardagscadeau!

Ik mag al blij zijn met een paar sokken, gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je geweldig cadeau , zoon zwager wens ik mij ook .

Erg mooi.
Ik zou hem wel een servicebeurt geven. Dan kan hij er weer jaren tegenaan.

Dubbel gefeliciteerd! :slight_smile:

mvg

Sooow, dat is mazzel zeg!! X(
Gefeliciteerd!

Ja hoor, gefeliciteerd en uhhh , alvast gefeliciteerd

Elf.

Super kick kado :}
Alvast gefeliciteerd dan !!

Pieter.

Hij heeft vast wat geflikt, :S
en probeert er zo mee weg te komen

Gefeliciteerd met je verjaardag en dit bijzonder royale cadeau!
Nee, dat zie ik mijn zwager nog niet doen. Maar da’s misschien maar goed ook. Hij heeft zo’n groene Sub en een Luminor GMT. En ik weet dat een aantal forumleden daar met veel plezier een orgaan voor zou afstaan. Maar ik heb dus echt helemaal niks met die klokken. Ja en om dan zo’n cadeau meteen weer door te verkopen, is ook weer niet zo aardig. Als ie nou een leuke MarineMaster 600 had of een Monaco…B)-;):smiley: Nou ja, ain’t gonna happen, anyway. Jij in ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst!:~

Verrek, mijn vrouw heeft geen broers of zusters…jammer…

In ieder geval van harte gefeliciteerd, met je verjaardag, met zo’n cadeau en met zo’n zwager…!

Dick

Dat zijn de betere cadeau’s!!!

Kijk, zo hoort dat :slight_smile:
Dat is een mooi kado man, proficiat!

Als ik wilde dat mijn zwager op mijn verjaardag kwam, vond hij dat ik zijn treinkaartje moest betalen…die is dus nooit geweest. Zo kan het ook helaas

::oKlinkt wel als een type dat je er goed bij kunt hebben, op feestjes!8-):wink:

WilSeiko Schreef:

Als ik wilde dat mijn zwager op mijn verjaardag
kwam, vond hij dat ik zijn treinkaartje moest
betalen…die is dus nooit geweest. Zo kan het
ook helaas

Gefeliciteerd ²… weer een jaar erbij… en een prachtig horloge

Wil… 't is niet alleen dat ie wil dat je zijn treinkaartje betaalt… als ie er dan is… zuipt ie ook nog een keer je bier op!.. en hij moet natuurlijk ook het grootste gebakje… (:smiley:

Van harte gefeliciteerd, en wat een prachtige verrassing zal dit cadeau geweest zijn !

P.S. Ik ben aankomende week ook jarig, en ik hou ook wel van zulke verrassingen…(vorig jaar van mijn dochters een horloge van chocola gekregen, ook leuk :slight_smile: )

Gefeliciteerd! Mooi cadeau, geweldige zwager!

Tis zeker wat, gefeliciteerd (tu)