ah ok
Dat is ook een ander exemplaar dan waar de topicstarter het over heeft
ik had ook niet gesproken van een prijs!
Nee, maar als je een aankoop overweegt is de prijs een belangrijk deel van die overweging. Kan nog zoān mooi horloge zijn, als de prijs nergens op slaat kun je hem beter laten liggen.
Vandaar dat ik snap dat iedereen het exemplaar waar het over gaat probeert te vinden. Verder kun je dan iets over het exemplaar zelf zeggen, wellicht heeft het ding een issue die je over het hooft gezien hebt.
ja dat klopt, dat was ook de bedoeling eenerzijds maar ook over ervaringen over dit horloge met dit 872 werk in. Nu ja, in elk geval mijn horloge loopt perfect en de vraagprijs van het model op marktplaats heb ik net niet betaald dus dat valt ook mee!
Dan heb je sowieso een prima deal gedaan, gefeliciteerd met de aanwinst
872 is een prachtig uurwerk. En omdat het nog heel lang is gebruikt door Omega kun je er (via de officiƫle kanalen) nog alles van krijgen. Al zijn de onderdeelprijzen soms wel stevig
Ja sjongejonge, wat een verwarrende communicatie hier! Hoe kunnen wij nou zo ons werk doen?
Nou inderdaad
ja de 861 is hetzelfde werk enkel dit is een andere kleur en dat is goed zichtbaar als je dat gaat verplaatsen in een 872
Klopt, kleur van de bruggen is anders, maar die hoef je toch eigenlijk nooit te vervangen. Bewegende delen hebben wel dezelfde kleur.
dat klopt ook. Eer de brug gaat barsten is er toch iets overheen gelopen wat te zwaar voor deze brug was
Inderdaad, en dan vrees ik dat je het hele horloge wel kunt weggooien
Dusā¦binnenkort en NA topic over dit horloge?
Die kans is vrij groot jaš¤£