Hallo allemaal!
Om het kort te houden, wat vinden jullie van het horloge op deze foto? Vrij zeldzaam model, caliber 872
Het betreft niet de foto van het horloge wat ik op het oog heb maar wel in deze zelfde staat. Volgens mij toch een echt mooi verzamelstuk! Met vintage doosje erbij. Het horloge loopt heel goed en de reset doet het ook perfect! laat jullie meningen maar los, daar dient dit forum voor!
Ik vind m prachtig, wat wil je er verder van horen?
Prachtig!
97 likes gegeven, 2900 ontvangen. Way to go mate! “Daar dient dit forum voor…” Het is geven en nemen in het leven.
Misschien beter om het horloge in kwestie te laten zien, dan kunnen zij die er meer vanaf weten er iets zinnigs over zeggen
Begrijp ook niet helemaal het nut van het niet laten zien van het horloge in kwestie.
Dat helpt natuurlijk niet bij het krijgen van een goed antwoord.
Wel bij het krijgen van 2900 likes. Some people are smarter…
…heb wat oudere posts van je eens nagelezen. Je lijkt me een Vlaming, maar eentje met een opmerkelijk Hollandse zunigheid. En da’s een bewuste spelfout.
Is dit hem misschien?
Bracht laatst de auto van m’n buurman voor m’n apk. Ik heb dezelfde in vergelijkbare staat, dus…
Misschien wil hij de bewuste foto’s niet delen om reverse search via Google Lens te counteren en concurrerende bieders te vermijden, dat lijkt me niet zo verkeerd?
90 procent van dit forum (mezelf incluis) zit natuurlijk dagelijks elke veiling en Marktplaats af te schuimen op zoek naar lekkers. Is het dan zinvol om die originele foto’s achter te houden, mss niet?
En zo geven wij natuurlijk wel commentaar op een ander horloge dat er mogelijk beter of slechter uitziet, maar ok.
Ik vind het wel een mooi ding.
Succes!
Zeker en vast hè.
Nee hoor, ik ben een Nederlander die het niveau van de Vlaming tracht te behalen maar het wil maar niet lukken​:rofl:
Als hij echt een service heeft gehad en in deze staat is, vind ik de vraagprijs ook zeker redelijk.
Of vergis ik me, @wbcoupe ?
Ik lees er misschien overheen maar ik zie nergens dat hij service heeft gehad? Maar voor dit model in zo’n nette staat vind ik het sowieso geen heel gekke vraagprijs. Deze gaan voor significant hogere prijzen dan de 7733/7734 Navigators.
Waar hebben jullie ergens een vraagprijs zien staan? Ben ik dan zo scheel??
Eh, goed punt. Ik bedoelde die op marktplaats, maar dat is een ander exemplaar