Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil met bijbetalen van mijn kant voor JlC Reverso in goudkleur (ruilwaarde: 400)
Het liep wat uit de hand, dus ik ben aan het opruimen . Dan is er weer plek en euri voor die goudkleurige Reverso waar ik naar op zoek ben. Deze Tissot is bijna ongedragen, loopt als een zonnetje en ziet er uit als nieuw.
Merk en model: Tissot Automatics III Day Date
Diameter: 40mm
Leeftijd: december 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2022
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set, geen factuur, extra schakels (max pols = 21cm).
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Zwolle of verzenden kk
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat. Paar kleine haarkrasjes op sluiting band.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 automaat
Vraagprijs: 400
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.