Tissot Classic

Deze T-Touch Classic kende ik nog niet model 2012 wel mooi en een beetje strakker dan de vorige modellenā€¦:wink:

Mijn beste,

Ja, ik vind deze T-Touch wel wat hebben.
De veelzijdige ā€˜multi toolsā€™ verpakt in een ingetogen doch herkenbaar horloge. Sportief met een vleugje chique!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Zo is het maar net(tu)

Ziet er goed uit voor een ana/digi

Jaa de ana/digiā€™s van Tissot zijn gaaf!

Voor de niet-kenner, heet deze zomaar ā€œClassicā€ of refereert hij terug naar een voorgaand type?

Toppie zeg! Een allrounder voor op vakantie. Casual netjes, maar toch functioneel.

Hij lijkt echter geen lume te hebben.

Die had ik ook gezien, maar in Nederland kan ik hem nergens vindenā€¦

Staat ook niet op tissot site.

Ondanks dat ik er een heb gehad, weet ik het antwoord zelf niet :wink:

Kun je het display van een T-Touch helemaal uitzetten zoals bij een Aerospace?

Ja dat kan in de slaapmodusā€¦het display is uit en de wijzers gaan naar 12 uur.

Hennie Schreef:

Ja dat kan in de slaapmodusā€¦het display is uit en
de wijzers gaan naar 12 uur.

Protrek rules met Tough Solar :wink:

Vind ana-digiā€™s erg leuk. Twijfel of ik een durf te dragen omdat het soms ā€œtoo much of a good thingā€ is. Heb wel steeds met een half oog naar bv. Dunhill, Certina en Junghans. En vergeet OriĆ«nt niet Ć©n Omega X33 (toch?).
Leuke Tissot.

Hennie Schreef:

Ja dat kan in de slaapmodusā€¦het display is uit en
de wijzers gaan naar 12 uur.

Ik bedoelde dat je wel de tijd nog kan aflezen. BIj een Aerospace kan dat namelijk wel.

goeie combi!

Neen dat kan niet alles is uit:)

Tom Koerts Schreef:

Hennie Schreef:


Ja dat kan in de slaapmodusā€¦het display is uit
en
de wijzers gaan naar 12 uur.

Ik bedoelde dat je wel de tijd nog kan aflezen.
BIj een Aerospace kan dat namelijk wel.

Snap wat je bedoelt. Zoals o.a. bij de Omega X33 en Rado ana-digi. Daar kan het display uit, maar blijven de wijzers lopen.
Het mooie van mā€™n Rado vind ik dat alles met 1 knop te bedienen is. Als de display uit staat, heb je niet door dat ie onder de motorkap nog zoveel extra functies heeft.