Hi allemaal,
Met een langzaam waggeltje kom ik dichter en dichter bij het afronden van mijn master. Ik ben van plan om me dat te belonen met een tweede Tissot (en eerste mechanische horloge)! tot nu toe staat de Tissot Courturier powermatic 80 (T035.407.16.051.02) bovenaan 't lijstje.
Ik vroeg me alleen af of iemand deze toevallig in zijn bezit heeft. Op de foto’s ziet de datum er (naar mijn mening) mooi uit. Ik gok alleen dat er in het zwarte vlak (dat omringt is door de zilveren rand) een klein blokje uit is gesneden voor de datum. Als dit mooi is gedaan zal je er niks van zien, maar met een lelijkere afwerking ga je je uiteindelijk waarschijnlijk wel storen aan het vierkantje.
Dus, terug naar de vraag;
Heeft een van jullie dit horloge in zijn/haar bezit, of het ooit in het echt gezien? Zo ja, is de afwerking mooi?
Thanks!
2 likes
Geen idee of je gelijk hebt maar zou kunnen. Dan is de balans op zich mooi tov de dagschijf.
Zou haast wel moeten ook want anders gaan niet alle cijfers op een schijf passen imho.
Maar het is wel zwart op zwart dus zal wel meevallen.
Kun je hier wat mee?
https://www.youtube.com/results?search_query=tissot+couturier+powermatic+80
Ik heb de quartz hiervan gehad met alleen datum, erg mooi horloge en hele mooie uitstraling. Op zich een goede keuze.
1 like
Had al een paar filmpjes door zitten bladeren, en het lijkt goed afgewerkt, thanks!
Ga er sowieso nog wel een in het echt opzoeken voor ik hem daadwerkelijk koop 
1 like
Voordeel van Tissot is dat die vrij goed vertegenwoordigd zijn bij de juwelier. Absoluut prachtig horloge en ook het uurwerk is prima. Dus als die naar jouw smaak mooi is afgewerkt dan heb je een heel mooi en goed horloge. Succes met passen en zie graag de foto’s als die er is 
De foto’s komen uiteraard sowieso! wordt nog wel een paar maanden wachten alleen, haha!
Ik heb een Tissot Courier en het is mijn favoriete klokje. Ik vind de afwerking van zowel uurwerk als stalen band heel goed voor de prijs.
1 like
Succes met de laatste loodjes en alvast van harte met beide doelstellingen. Een Tissot is altijd goed afgewerkt, afgezet tegen de bescheiden prijs (in vergelijking met zijn duurdere Zwitserse collega’s).
We zien te zijner tijd graag de wristshots 
Gr. Hans
1 like
@EyeDunno @Motormuis Bedankt voor de info! nu nog even kijken of ik hem bij een juwelier kan vinden:)
1 like