Tissot doen of niet?

Ik kijk al een tijdje naar de Tissot T0654302203100

Volgens mij is hij uit de productie en het aanbod neemt ook af. Prijzen verschillen enorm en beste aanbiedingen komen van ver weg, dus dat betekent importeren.

Hebben jullie ervaring met dit horloge? Is hij niet wat ‘over the top’ met die wijzerplaat en bicolor? Technisch ziet het er prima uit en de 39mm spreekt me ook erg aan. En waar zouden jullie ‘m kopen als je positief besluit? Goedkoop in Singapore bijvoorbeeld, of duurder in Europa?

Ben benieuwd naar jullie gedachten.

5 likes

Ik heb zelf geen ervaring met het horloge. Ik vind deze helemaal niet ‘over the top’, maar daar is eigenlijk niet belangrijk. Het gaat erom wat jij er zelf van vindt! Als je er een goed gevoel bij hebt en hij staat al een tijdje op je netvlies: Go for it.

Ik heb wel ervaring met een horloge bestellen vanuit Singapore (creationwatches) en dat verliep allemaal prima :+1:

In ieder geval succes met je keuze!

2 likes

Gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis. En als het niet bevalt kan je hem altijd verkopen. :+1:

1 like

Als jij 'm gaaf vindt en de prijs is goed: doen!
Wat ik zou doen? Ik zou er een kopen bij een Nederlandse AD. Ga je deze misschien niet vinden. Maar wel een andere mooie Tissot, nieuw en met garantie en nog steeds heel betaalbaar. Maar ja, dat ben ik. Succes, in ieder geval!

1 like

Ondanks dat het niet mijn kleur is vind ik het een mooi horloge en niet schreeuwerig. Tissot is prima en je hebt normaliter gewoon internationale garantie. Succes met je besluit.

1 like

Ik ben wel fan van Tissot en vind het een prachtig horloge. Maar wat nog belangrijker is wat jij er zelf van vindt. Horloges importeren kan ik niet over meepraten.

2 likes

Jij moet hem toch mooi vinden?

2 likes

Als je gaat voor import, vergeet de aanvullende kosten niet (indicatief 25%).

3 likes

Foto klopt niet bij het type of andersom, had ff gekeken maar bij mij komt deze naar voren

1 like

Dit lijkt me zeer persoonlijk en door deze vraag zou ik je aanraden het horloge eerst eens in het echt te gaan bekijken.

Lijkt me erg vervelend als hij na een aantal weken uit de VS/Azië/… aankomt en het blijkt toch niet te zijn wat je zocht.

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Tikfout van mij, sorry. Het gaat om type T065.930.22.031.00. De foto was correct.

1 like

Wat mij betreft wel. Ik vind de combinatie goud/zilver een beetje vloeken.

Tissot is prima , bi color is niet echt mijn ding

1 like

Als jij hem mooi vindt, lekker doen! Tissot is een prima merk. Zelf zou ik hem halen waar ik hem het snelst in huis heb al kost dat mij iets meer…

1 like

Ik heb geen oordeel over het horloge. Wat meer betalen als je het horloge hier kan kopen bij een AD zou voor mij geen probleem zijn.
-Je kan het horloge live bekijken.
-Als er problemen zijn etc, kun je terug.
-Je kunt het horloge meteen meenemen. Versturen blijft een risico.

Hij is het geworden hoor. En vreselijk mooi!

10 likes

Het is een Beauty van een watch .
Proficiat ermee Emile. :+1:

1 like

Dankjewel :pray:. Ben er blij mee.

Mooi hoor! Veel plezier ermee!

1 like