Ben nieuwsgierig of er hier mensen zijn op dit forum, die ook al de Tissot E-connect hebben en wat hun ervaringen zijn.
Neen nog niet komt nog wel een keer.
Nee, eigenlijk door jou bewust geworden van dit model. Twijfel wel heel erg of ik een smart(achtige) watch wil. Mijn vrouw heeft een Apple Watch en draagt eigenlijk nooit meer haar gewone horloges. Nou zal dat met mij niet zo’n vaart lopen. Maar ben sowieso benieuwd naar jouw ervaringen.
Vind het “offline zijn” en de nostalgie van mechanische horloges juist het aantrekkelijke in een tijd waar al het anderen draaid om “constant aan” zijn.
Laatste wat ik wil is nog een ding dat met meldingen mijn aandacht opeist.
Dus nee, geen ervaring mee. Ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen met een horloge tik dus deel je ervaring zou ik zeggen 
Ik kende hem nog niet maar die met die oranje/rode band is wel nice! Misschien ooit een vervanger voor mijn Garmin Fenix.
Eerste ervaring is positief, niet zo uitgebreid als een IWatch, maar dat vind ik niet erg. Geluid en trillen kan uit, maar is bij aan niet storend(heel zacht).
De bediening is vrij eenvoudig en het aanmelden op de telefoon ook.
Er zit een stappenteller op, een hoogte meter, kompas en luchtdruk meter met vooruitzicht.
De uitstraling vind ik veel mooier dan de saaie IWatch en het voordeel is dat je hem niet hoeft op te laden, werkt met solar.