Wat vinden we van deze Tissot quartz? Met blauwe nato band en witte wijzerplaat.
Voor €200 te koop, niet te duur.
Goeie prijs. Maar zelfs op de foto mist de secondenwijzer de indice.
Kun je maar moeilijk beoordelen via zo’n render afbeelding,
de handel zou er goed aan doen eens “echte” foto’s te plaatsen
is gelijk 10 x mooier zo’n echte foto.
Leuk horloge. Misschien stom dat ik het zeg maar vindt de wijzerplaat wel iets hebben van een Meistersinger.
Vind hem veel weg hebben van een Junghans Max Bill; mooie klok dus. Alleen hoort zo’n klok op een mooie lederen band en niet zo’n nato; maar dat is mijn persoonlijke mening.
groot gelijk, voor mij haalt elke nato de looks en waarde van een horloge naar beneden
Inderdaad; zo vind ik hem veel mooier.
Een mesh zou hem zeker niet mis staan…
@ arthur2980 Ik moest ook gelijk aan een Meistersinger denken. Op leer trouwens veel mooier.
Mooi klokje hoor!
inderdaad een mooi klokje. ik ga er morgen misschien voor kijken.
Maar die is dan WEL mooi
Dubbel gevoel. Vind deze Tissot mooi, maar dat cijfertype vind ik zo cheapo. Komt steriel over.
Ik vindt deze Tissot een keurig horloge. Vooral met de band zoals @davykuipers hem hier laat zien. Ik zou zeggen kopen maar dat is mijn mening.
Vandaag toevallig ertegenaan gelopen…
Om gehad.
Ik mocht hem hebben , maar heb toch getwijfeld… Misschien inderdaad mijn ‘oer-MeisterSinger-gevoel’…
Ik ben niet van de NATO , maar met die rode ‘binnenkant’ wel aardig… Tenminste : NATO? , hoe noem je deze ?
Antraciete wijzerplaat mooi…in 38mm…
180,00 euro. Tja…
Ietwat fragiel… Wat ik niet zo ben gewend.
Twijfel , twijfel…
Ik zie dit en denk dan dat het niet goed gaat met de Swatch group… Als ze populaire eensdagsvliegjes als Daniel Wellington en Komono gaan namaken… Dat denk ik dan hè?
Het is een wat vreemd horloge eigenlijk ja…
Maar er lag nog een ander Tissot-model , waar ik nu jammer genoeg de naam van kwijt ben… ( en zoek hem maar weer eens terug )… Over het algemeen nog steeds wel aantrekkelijke mooie horloge’s hoor!️
Deze everytime , niet express oneerbiedig zo genoemd , een ‘hebbedingetje’ Op Uhrforum stond er al eentje te koop voor 99,00 met nog een extra Cordovan bandje.
Ik dacht ook gelijk aan Daniel Wellington toen ik deze zag. Vind hem niet zo bijzonder en denk dat Tissot niet met de modemerken moet gaan concurreren
Ik had deze op het oog voor naast mijn horloge dat ik dagelijks draag. Voor stappen etc. maar bij toeval een horloge gewonnen dus voorlopig geen noodzaak er een bij te kopen.