Aangezien Steinhart’s Ocean Vintage Military kennelijk slecht leverbaar is, overweeg ik uit te wijken naar een Tissot Heritage PR516.
Ja, ja, ik weet het: héél andere horloge’s, maar die stonden ook nog op mijn wishlist
Een volgend probleem is dan: ga ik dan voor de blauwe of voor de zwarte?
De blauwe (T071.430.11.041.00) heeft een stalen band (voorkeur), alleen wèl met een flexdeel en clipsluiting. Op de onderste foto die ik van het www heb geleend, vind ik de bandaanzet er vreemd uitzien, als je zo van de zijkant kijkt.
De zwarte (T071.430.16.051.00) heeft daarentegen een leren band.
Die met de stalen band is met een aankoopprijs van e 580 net e 45 duurder, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.
Wat vinden jullie?
Blauw is ok, maar zwart ook moeilijk moeilijk, dan kies ik toch zwart, en die stalen band vind ik echt afschuwelijk, lekker op leer dus wat mij betreft
En al ben ik geen expert, ik zou ook voor de zwarte gaan!!
Ik vind hem gewoon meer uitstraling hebben. Sportief met een vleugje chique.
Succes met je uiteindelijke keus.
Ofschoon ik de stalen band erg leuk vind om te zien, zou ik mij blauw gaan ergeren aan het feit dat ie zo ver van m’n pols af zit. Blijf je snel achter haken.
Daarom en omdat de kleur wat “neutraler” is, kies ook ik voor zwart.
Ik vind de blauwe overduidelijk mooier. De ‘standaard’ foto van het horloge op staal ziet er erg leuk uit, maar de wristshot vind ik vreselijk. Zou daarom zelf voor een mooie andere band gaan.