Nee. Anders zou ik het ook niet gedaan hebben.
oke, TS heeft al wat anders…maar toch mijn 2 centjes
wat de Tissot betreft: de blauwe
zwart is leuk maar is iets te gangbaar, iedereen zal wel zwart doen.
(was tevens voor mij de reden om een blauwe Tag Aquaracer te doen, zie ik niet erg veel)
die bandjes die erom heen kunnen: geen porem (en dan met name die stalen band, écht geen gezicht!)
WilSeiko Schreef:
Nee. Anders zou ik het ook niet gedaan hebben.
Maar als je em nu koopt, dan moet je toch ook eerst het geld overmaken voordat ie opgestuurd wordt? Dat is toch ook een beetje “vooruit” betalen?
Oh ja, ik vraag het niet om te zeuren of te “mierenneuken”. Ben gewoon benieuwd hoe jij er tegenaan kijkt.
Heb je helemaal gelijk in. En daar heb ik ook geen moeite mee.
Ik ga echter niet het volledig risico van een ondernemer overnemen, omdat hij niet bereid is om in voorraad te investeren.
Ik heb vandaag de blauwe Heritage om mijn pols kunnen proberen, omdat hij bij een dealer in Breda op een andere klant lag te wachten. En inderdaad: bijzonder jammer hoe ze die bandaanzet hebben gemaakt in combinatie met een dun stalen aanloop. Net of er een Grand Canyon tussen de band en de pols ligt te gapen 
Dus nu wellicht een PRS 516 automatic Chronograph met zwarte dial en stalen sportband. Die heeft wèl een mooie stalen sportband en “normale aanzet”.
Die is alleen wel 2 x zo duur, ongeveer € 1.150. Maar dat is 'ie in gewicht al waard, 247 gram! En een Valjoux 7750 motor. Deze is wel een stuk drukker door de chrono-dials.

Quote Wilseiko;
"En inderdaad: bijzonder jammer hoe ze die bandaanzet hebben gemaakt in combinatie met een dun stalen aanloop. Net of er een Grand Canyon tussen de band en de pols ligt te gapen "
Zo’n drie maanden geleden ook erg geïnterseerd geweest in de Heritage versie met stalen band. Ik haakte af nadat ik zoveel foto’s had gezien waarvan ik dacht “brrrrrrr ,zit er niet uit”. Zonde ,want de “overall” looks zijn goed.Ze hadden die band gewoon wat meer body [dikte] moeten geven.
Elf.
watchup Schreef:
Quote Wilseiko;
"En inderdaad: bijzonder jammer hoe ze die
bandaanzet hebben gemaakt in combinatie met een
dun stalen aanloop. Net of er een Grand Canyon
tussen de band en de pols ligt te gapen "Zo’n drie maanden geleden ook erg geïnterseerd
geweest in de Heritage versie met stalen band. Ik
haakte af nadat ik zoveel foto’s had gezien
waarvan ik dacht “brrrrrrr ,zit er niet uit”.
Zonde ,want de “overall” looks zijn goed.Ze hadden
die band gewoon wat meer body moeten geven.Elf.
Ik begrijp ook niet wat die designers hiermee voor ogen hadden.
Ben het met je eens dat de overall looks erg goed zijn.
't Is niet anders…
ik denk dat dit gewoon echt bijdraagt aan het vintage gevoel. Deze banden waren vroeger ook erg dun.
Ja dat klopt.
M’n eerste horloge, een Union handopwinder, heeft ook zo’n “dunne”. Maar dat horloge is ook een stuk kleiner qua formaat en mede daardoor liggen de “schaaldelen” wel dichter op de huid.
Elf.
MS een achteraf antwoord, maar de blauwe 
Ik heb de blauwe gekocht en voor wanneer het blauwe met die stalen band even niet leuk staat en de afwisseling heb ik ook de normale prs516 van Tissot in zwart en voor watergebruik heb ik een prs200 in zwart.
Maareuhhh heb je er al een gekocht en welke?
Ha zie je laatste bericht (oops, eerst leen dan reageren hahaha)… zit idd wel een kiertje tussen je pols en de band…, valt bij mij wel mee maar ieder zijn eigen. Laat hem nog iets bij rollen voor een betere pasvorm. (ronding is iets te sterk wat de kier groter maakt)…
Ik heb ze ook allebei overwogen, was erg onder de indruk van de kwaliteit voor de prijs! Vooral het meerdere lagen effect van de plaat in combinatie met het ontspiegeld saffierglas ziet er ‘high class’ uit. Niet goed op de foto’s te zien maar van dichtbij echt heel mooi. Ik zou voor de blauwe gaan daar het meer gelijkenis heeft met andere klassieke sport horloges uit die tijd. Bandje hmmm daar was ik zelf niet zo dol op, persoonlijk zou ik vragen voor de lederen band en de deployant gebruiken voor een andere leren bandje