Oke tot zover mijn impressie van de eenmalige “taxatie-bezoeker”.
Maar nu de serieuze vraag : Wat voor iets is dit?
Deze lag bij mn ouders ergens in een laadje.
Ik zelf heb te weinig verstand van dit soort horloges om überhaupt iets over de echtheid te zeggen.
Afwerking is niet enorm hoog, maar heb er te weinig kijk op om daaruit conclusies te trekken.
Een paar keer draaien en hij begon wel direct te tikken .
Vind dat oranje overigens wel geinig.
Iemand die me meer kan vertellen over dit model?
Online kan ik ook maar bar weinig vinden…
Hallo, ik moest wel lachen om je impressie. Leek net echt!!
Het is in ieder geval een Tissot deksel want 275T is de code die Tissot gebruikt om het stuk gereedschap om het glas te kunnen liften aan te duiden.
Ik heb nog nooit zo’n wijzerplaat op een Tissot gezien en ik vind de wijzers erg verdacht. Ik kan niet goed lezen wat er rechts op de wijzerplaat staat: caroussel?
Is de kroon misschien gesigneerd?
Tissot Carrousel inderdaad. Model uit de jaren 70 dat als een soort budgetlijn werd geïntroduceerd. Veelal met zo’n ‘kale’ wijzerplaat en gekleurde secondewijzer. Ook in staal en met duikersbezel. Op ebay krijg je wel een indruk van de prijzen.
Ik zie inderdaad dat zelfs de kwaliteit van de foto’s te scharen is onder mijn impressie
Maar inderdaad er staat Carrousel zoals @Jackw ook aangeeft.
En @jackw thanks voor de info! @AstonMartin Daar lijkt het inderdaad wel op, vandaar dat ik gelijksoortig model lastig kon vinden. De volgende keer als ik bij m’n ouders op de thee ben maar eens gaan zoeken naar de Bezel!