Tissot Le Locle - aanbieding V&D

Momenteel heeft V&D een actie, waarbij je 21% BTW-korting krijgt. Op de website werkt dit door de actiecode “BTW2013” in te voeren tijdens de bestelling.

De Tissot Le Locle met witte wijzerplaat en zwarte lederen band is hierdoor te bestellen voor EUR 312,05 … zie onderstaande link. Echter, op het moment van schrijven, nog slechts één exemplaar leverbaar volgens de website!

http://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/tissot/herenhorloge/g20501747.html

Ik heb zelf tot volle tevredenheid een Le Locle, wellicht wordt iemand anders er blij mee?

Leuke actie voor een mooie klok! Zelf vind ik de Visodate leuk van Tissot. En ben ook benieuwd naar hun nieuwe Solar Touch. Jammer dat die niet bij de actie zitten :stuck_out_tongue:

Ik vind het ook jammer dat ze niet meer “interessante” Tissots in het aanbod hebben, ben zelf ook wel liefhebber van het merk. Enkele jaren geleden is het begonnen met een Seastar 1000, enige tijd geleden een Le Locle toegevoegd zoals gezegd, maar ook een T-Touch, PRS516 of een Le Locle chrono zou ik niet vervelend vinden om in de toekomst nog 's te dragen :wink: