Tissot le locle: een alternatief?

Ik ben dan wel geen @16astro maar ik hoop dat ik wel mag reageren?

Deze Tissot wordt zover bij mij bekend al een aantal jaren niet meer gemaakt. Ik heb hetzelfde model toevallig om de pols terwijl ik dit type. Gekregen van m’n ouders voor m’n verjaardag in 2009.

Hier nog een oud topic waarin ik op zoek was naar de zwarte wijzerplaat versie met Arabische cijfers;

Hier nog een topic waarin iemand anders zijn nieuwe aanwinst toont;

Als ik dat laatste topic zo lees is de referentie die je zoekt; LE LOCLE (AUTOMATIC GENT)
Reference: T41.1.423.71

edit; even snel Gegoogled leverde dit op; https://www.google.nl/search?q=tissot+T41.1.423.71&source=lmns&bih=670&biw=1536&hl=nl&ved=2ahUKEwiY2fOBlK7lAhVDm7QKHX3-CZoQ_AUoAHoECAEQAA#spf=1571688537299

3 likes

16astro heeft zijn/(of haar) laatste bericht hier op dit forum op 10 februari 2016 geplaatst en is op 8 januari dit jaar voor het laatst online geweest. Ik ben benieuwd! Gok dat Google je sneller op weg gaat helpen :joy:

Ik stond voor dezelfde vraag. 2x zo duur, maar eenmaal om de pols is Le Locle geen optie meer.

2 likes

Bedankt voor al jullie inspanningen, tissot komt net met bericht dat deze niet meer leverbaar is, gek na 9 jaar😉 Dus mocht iemand dit model willen verkopen, hoor ik dat graag!

Blijft een geweldig horloge!

2 likes