Morgenavond toch maar eens een fatsoenlijke dresswatch aanschaffen.
Ik ben erover uit dat het de Le Locle wordt, maar ik twijfel nog over de kleur van de kast.
Wat vinden jullie? (plaatjes van het internet)
Groeten,
Morgenavond toch maar eens een fatsoenlijke dresswatch aanschaffen.
Ik ben erover uit dat het de Le Locle wordt, maar ik twijfel nog over de kleur van de kast.
Wat vinden jullie? (plaatjes van het internet)
Groeten,
Ik weet niet hoe je collectie eruit ziet.
Ik heb een gouden horloge(van mijn Opa) maar als ik deze niet had gehad dan zou ik zeker voor de gouden gaan.
Ik zou voor de zilveren gaan. Maar dat is maar net wat je smaak is, ik hou niet van goudkleurige horloges…
Goud !
Goud !
Ik ben persoonlijk niet zo van het goud.
Mijn keuze zou dan ook zilver zijn.
Goud. (tu)
Zilver!
Had zelf hetzelfde dilemma tijdens de keuze voor mijn Tissot Perpetual Calender. Uiteindelijk ook zilver gekozen
Moeilijk, maar hou er rekening mee dat als je beschadigingen krijgt op de goudkleurige je die niet zo weg kunt poetsen schat ik zo in. Je poetst zo door de vergulding heen.
Toch maar de zilveren dan:D
Hou je van spreken of van zwijgen. Ik zou gaan voor zilver!
Selie, ik vergat te vemelden dat ik het horloge om heb gehad en toen toch koos voor een andere Tissot… Maar deze moet er gewoon komen. Mooi ontwerp, automatisch en betaalbaar… Laat ff weten welke kleur je neemt!
Ik heb zo’n hekel aan dat woord, “of” 
ontopic: zilver is safe, goud leuk ter afwisseling. Als het je eerste dresser is dan zou ik voor safe gaan. Succes met de keuze!
Bedankt voor alle input tot nu toe. Ik heb nog een zilverkleurige dresser, maar die ga ik niet zoveel meer dragen als ik eenmaal deze Tissot heb. 
Ik heb niet zoveel met goud, maar het is natuurlijk wel leuk voor de afwisseling. Ook vind ik dresswatches zo’n beetje de enige horloges die goud ook mooi zijn.
Ik ga ze beide passen en ik kom er op terug welke het uiteindelijk geworden is.
Ik heb t ook niet zo met coatings ivm krassen. Ik zou daarom voor de stalen gaan.
uh en wat als je ze alletwee gewoon aanschaft? 
+1 en heb zelf ook niet zo heel veel met goud.
Ik heb de stalen versie.
staat erg chique als dress watch
ik vind de goude versie wat oudbollig overkomen.
Met dank aan onder andere jullie input heb ik de knoop doorgehakt en ben ik voor de zilverkleurige uitvoering gegaan.
Moet wel even wennen aan het kleine formaat (39mm) maar dat vind ik wel goed passen bij een dresswatch. Ook is de oneven lugmaat van 19mm natuurlijk horror voor het banden wisselen, maar dat is bij deze toch eigenlijk niet nodig. Het standaard bandje met vlindersluiting is fantastisch. B)-
Fijn weekend alvast!
Goede keuze. Veel plezier ermee !
Gefeliciteerd!
Om het horloge nog dressier te maken, zou je de geborstelde zijkanten nog kunnen (laten) polijsten.