Tissot Le Locle of Hamilton intra-matic 38

Is dit geen goed alternatief voor de Tissot? Iets gangbaarder en moderner.

images (3)

4 likes

Die Hamilton is in het echt absoluut niet saai, hoor! Fantastisch mooi horloge!

1 like

Eens! Is zelfs behoorlijk coolā€¦Don Draper cool :sunglasses:

1 like

Dit is ook een mooie kandidaat.

Geen twijfel mogelijk. De Hamilton. Die Romeinse cijfers, ik heb er een afkeer van.

1 like

Blijkt maar weer dat ik niet in het gareel loop wat smaak betreft:

Die Intramatic: ik vind er echt helemaal niks aanā€¦

(terwijl ik diverse Hamiltons heb)

In dit geval: lekker de Tissot.

1 like

Ik zou voor de Tissot gaan. De Hamilton is fraai, maar die kun je zo uit het laatje van je opa hebben gehaald. Is natuurlijk ook wel leuk, maar met de Tissot ben Je een beetje eigenwijs en sla je in ieder geval alle adviezen in dit draadje in de wind! Succes met je keuze, Groetjes

Wat dacht je van dezeā€¦

ā€¦net als de Hamilton vrij strak maar net wat frivoler :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

1 like

Tussen deze 2 zou ik steeds voor de Intramatic gaan ā€¦ is lekker retro-cool.
Die Tissot daarentegen ā€¦ enkel wat goud ontbreekt nog om hem helemaal antiek te maken :fearful:

1 like

Intramatic is prachtig, ik heb hem gehad. Hij had wat mij betreft 1 nadeel: geen secondewijzer.

Dus ik zou de Visodate die @Tim_Jong-un suggereert pakken!

2 likes

Ik vond juist het ontbreken van secondewijzer een van de charmes van de Intra Maticā€¦geeft een mooi rustig beeld. Apart :+1:

2 likes

Ik zou ook voor de hamilton gaan .
Maar ja , heb er zelf al een paar dus :grin::grin::grin:

1 like

Is dit iets voor je?

1 like

Manmanmanā€¦ En dan 200 euro bieden :tired_face:

2 likes

MP taferelenā€¦

2 likes

Hamilton Intramatic

1 like

Zeker de Hamilton.

De intramatic 38. Any day of the week.

Ehā€¦ Ik begrijp wat je bedoelt en toch moest ik er om lachen.

Check, check, double check. Die Hamilton doet mij denken aan mannen in strakke pakken met een pochet wat tot een streep gevouwen is en een smalle das.

Eigenlijk is dat ding veel meer James Bond dan alle James Bond horloges bij elkaar.

Guddumme. Nou heb ik zin in een Intramatic.

Ik zou voor de Hamilton gaan, al vind ik hem persoonlijk erg klein. Wel is het bolle glas en de meegebogen wijzers een lust om naar te kijken
Als de keuze op Tissot zou vallen zie ik zelf liever deze


40mm en net iets boven de ā‚¬400 nieuw te koop

Tenzij je op je 22e al als @anon50762135EV wil zijn, zou ik de Intramatic lekker laten voor wat het is. Value for money, dat zeker, maar wat een saai en inspiratieloos hok. Van de Tissot word ik ook niet echt vrolijk, maar tussen deze twee, de Tissot.

Check ook eens de Ball Fireman Classic. Met een knipoog naar de Patek 5107 en met prachtige stalen band.

2 likes