Tissot Le Locle of Hamilton intra-matic 38

Beste,

Ik wil graag een nieuw automatisch horloge aanschaffen en nu twijfel ik tussen de Tissot Le Locle:

en de hamilton intra-matic 38mm : images

Ik hoor graag jullie meningen!

2 likes

Hamilton, hands down.

1 like

Intra Matic hands down!

1 like

Mag ik vragen waarom?

Wel, het zijn twee heel verschillende horloges wat stijl betreft. De Tissot is meer klassiek, de Hamilton meer retro. De sixties look van de Hamilton doet het helemaal voor mij. Dat horloge is voor mij een cocktailbar, live piano en de mooie ogen van een adembenemende brunette. De Tissot is een zijstreep en een veel te duur brilmontuur. Kwestie van smaak.

7 likes

Intramatic.

Lelijke cijfers op de plaat van de Tissot.
Hammie = classy! Zeker in het echt!!

2 likes

Moet ik misschien even vermelden dat ik 22 jaar oud ben. En hem in principe zowel onder een pak, als bij mijn vrijetijdskleding wil kunnen dragen.

Dan zeker de Hamilton, de Tissot is een beetje een ouwe lullen horloge.

3 likes

(Ik heb dat een beetje met alles van Tissot. Zelfs - vloeken in de kerk - hun visodate vind ik hopeloos ouderwets.)

Mijn eigen voorkeur ging ook al wel meer naar de hamilton

1 like

Hamilton all the way, verreweg het mooiste horloge van deze twee. Nog steeds erg content met het exemplaar van @anon50762135EV !

2 likes

7 likes

Net nu ik beslist had voor een Max Bill te gaan…

2 likes

Tja, voor iemand van 22 jaar vind ik die Hamilton wel een vrij saai horloge, dan zou ik bijvoorbeeld eerder gaan voor een Certina Ds-1:

5 likes

Ziet er opzich goed uit. Ben alleen geen fan van een horloge op staal…

Is er ook op leer:

4 likes

Die zien er goed uit :ok_hand:

Hamilton! Waarom ? Omdat @daffie en @anon50762135EV het horloge hebben gehad. Punt!

1 like

:joy: Yeah baby! :+1::see_no_evil:

Agreed.