Tissot Le Locle

Hallo HF- vrienden.

Great value for money! en ik was al een tijdje aan het kijken naar dit model.
Naar aanleiding van de geboorte van onze zoon vorig jaar heb ik dan eindelijk ook iets tijdloos en een blijver waar ik op ga passen tot hij hem kan dragen:-)

Ik heb een tijdje getwijfeld en gezocht maar ik moet zeggen, dit horloge heeft me positief verrast. Erg mooie looks en feel voor een nette prijs.
Mooie wijzerplaat, saffierglas, erg gave doorzichtige bodem met mooie gravures enz. en een zwitsers automatisch uurwerk.

De foto’s… ( ik ben geen fotograaf ;))

En vandaag op een bruin Hirsch bandje gezet.

Ik ben er erg happy mee.Bedankt voor het kijken:-)

Heel mooi, tijdloos horloge! Ik denk dat ook je zoon deze tzt gaat waarderen.

Tot die tijd lekker zelf van genieten (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze fantastische verworvenheid!!
Inderdaad een horloge dat “Gold value at Silver price” biedt. En ik spreek uit ervaring!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hoewel ik niet zo van de witte wijzerplaten ben, vind ik dit een heel mooi ingetogen horloge (tu)
Veel plezier ermee!

Mooi tijdloos horloge.(tu)

Toppie wat maakt Tissot toch mooie horloges heel veel plezier ermee:~

Mooi horloge!

Heb die caseback altijd al érg gaaf gevonden!

Eén van de mooiste Tissot modellen, en die achterkant is echt mooi.
Goed oppassen dus, voor later!

Heel mooi!

Door zijn schoonheid een absoluut verantwoorde aankoop! (tu)

erg mooi horloge !

Gefeliciteerd, en veel draagplezier.
Ik heb een ander model Le Locle en ben er erg tevreden mee.

Agemo Schreef:

Gefeliciteerd, en veel draagplezier.
Ik heb een ander model Le Locle en ben er erg
tevreden mee.

http://i1177.photobucket.com/albums/x344/agemo1/Ti
ssot_zpsab291e6b.jpg

Deze uitvoering vind ik dan ook veel mooier.
De plaat heeft een hoogwaardiger uitstraling.

Heb niks tegen Romeinse platen , integendeel zelfs, maar de wit/zilveren plaat van de Roman-uitvoering had voor mij iets “plastic-achtigs”.
Waar de index-versie dit totaal niet heeft.

En ja. Ik heb beide gehad.

Altijd sjiek(tu), gefeliciteerd.

Van harte proficiat met deze chique aanwinst!

Erg fraai!
Dit model heb ik ook regelmatig op het oog gehad, maar ik heb a twee dresswatches.

Gefeliciteerd, dat is een mooie hoor. Heb hem ook als dé dress watch :slight_smile:

Vroeger kwam er wel eens een Le Locle voorbij op het forum, maar de laatste tijd ook niet meer. Best jammer want ook ik vind het mooie horloges! :slight_smile: Zeer strak en tijdloos ontwerp.

Veel plezier er mee! Je hebt er een mooi horloge bij! (tu)

Gr. Glenn

Sjonge, da’s een mooie !

Bij het nieuwe bandje heb je die mooie sluiting toch ook overgezet, neem ik aan ?

Paul.

Proficiat! Maar met zo een klassieker duurt 't vast totdat ie zelf vader is voor ie em mooi vind:

Als 't nu een G-shock was, kon ie em alvast dragen tijdens de basisschool. Of een Seiko5je, als ie naar de middelbare school gaat. Of desnoods een T-Touch voor als ie voor 't eerst alleen op vakantie mag. Maar nee, volgens mij wil je zelf zo lang mogelijk van je… ahum zijn aanwinst genieten :wink: