Great value for money! en ik was al een tijdje aan het kijken naar dit model.
Naar aanleiding van de geboorte van onze zoon vorig jaar heb ik dan eindelijk ook iets tijdloos en een blijver waar ik op ga passen tot hij hem kan dragen:-)
Ik heb een tijdje getwijfeld en gezocht maar ik moet zeggen, dit horloge heeft me positief verrast. Erg mooie looks en feel voor een nette prijs.
Mooie wijzerplaat, saffierglas, erg gave doorzichtige bodem met mooie gravures enz. en een zwitsers automatisch uurwerk.
Proficiat met deze fantastische verworvenheid!!
Inderdaad een horloge dat “Gold value at Silver price” biedt. En ik spreek uit ervaring!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.
Deze uitvoering vind ik dan ook veel mooier.
De plaat heeft een hoogwaardiger uitstraling.
Heb niks tegen Romeinse platen , integendeel zelfs, maar de wit/zilveren plaat van de Roman-uitvoering had voor mij iets “plastic-achtigs”.
Waar de index-versie dit totaal niet heeft.
Vroeger kwam er wel eens een Le Locle voorbij op het forum, maar de laatste tijd ook niet meer. Best jammer want ook ik vind het mooie horloges! Zeer strak en tijdloos ontwerp.
Veel plezier er mee! Je hebt er een mooi horloge bij! (tu)
Proficiat! Maar met zo een klassieker duurt 't vast totdat ie zelf vader is voor ie em mooi vind:
Als 't nu een G-shock was, kon ie em alvast dragen tijdens de basisschool. Of een Seiko5je, als ie naar de middelbare school gaat. Of desnoods een T-Touch voor als ie voor 't eerst alleen op vakantie mag. Maar nee, volgens mij wil je zelf zo lang mogelijk van je… ahum zijn aanwinst genieten