Tissot Le Locle

Hallo HF- vrienden.

Great value for money! en ik was al een tijdje aan het kijken naar dit model.
Naar aanleiding van de geboorte van onze zoon vorig jaar heb ik dan eindelijk ook iets tijdloos en een blijver waar ik op ga passen tot hij hem kan dragen:-)

Ik heb een tijdje getwijfeld en gezocht maar ik moet zeggen, dit horloge heeft me positief verrast. Erg mooie looks en feel voor een nette prijs.
Mooie wijzerplaat, saffierglas, erg gave doorzichtige bodem met mooie gravures enz. en een zwitsers automatisch uurwerk.

De foto’s… ( ik ben geen fotograaf ;))

En vandaag op een bruin Hirsch bandje gezet.

Ik ben er erg happy mee.Bedankt voor het kijken:-)

Heel mooi, tijdloos horloge! Ik denk dat ook je zoon deze tzt gaat waarderen.

Tot die tijd lekker zelf van genieten (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze fantastische verworvenheid!!
Inderdaad een horloge dat “Gold value at Silver price” biedt. En ik spreek uit ervaring!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hoewel ik niet zo van de witte wijzerplaten ben, vind ik dit een heel mooi ingetogen horloge (tu)
Veel plezier ermee!

Mooi tijdloos horloge.(tu)

Toppie wat maakt Tissot toch mooie horloges heel veel plezier ermee:~

Mooi horloge!

Heb die caseback altijd al érg gaaf gevonden!

Eén van de mooiste Tissot modellen, en die achterkant is echt mooi.
Goed oppassen dus, voor later!

Heel mooi!

Door zijn schoonheid een absoluut verantwoorde aankoop! (tu)

erg mooi horloge !

Gefeliciteerd, en veel draagplezier.
Ik heb een ander model Le Locle en ben er erg tevreden mee.

Agemo Schreef:

Gefeliciteerd, en veel draagplezier.
Ik heb een ander model Le Locle en ben er erg
tevreden mee.

http://i1177.photobucket.com/albums/x344/agemo1/Ti
ssot_zpsab291e6b.jpg

Deze uitvoering vind ik dan ook veel mooier.
De plaat heeft een hoogwaardiger uitstraling.