TISSOT Le Locle

Toen ik gistere weer eens in een etalage van een juwelier stond te staren viel mijn oog op de Tissot le locle. Erg mooi die wijzerplaat.

Het was niet de bedoeling om een horloge aan te schaffen (ik heb 1,5 maand terug nog een MeisterSinger gekocht) maar goed toch maar even naar binnen om hem van dicht bij te kunnen bekijken en even naar de prijs te vragen.

Na een nachtje slapen was ik er over uit : die moet ik hebben, en ja hoor vandaag aangeschaft.

Ben erg blij met m’n allereerste automaat.

Bij deze even wat foto’s.

Groetjes Nelleke.

Mooi horloge, en great value for money! Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

Prachtig horloge, idd een fraaie wijzerplaat.
Ik ben gepast jaloers.
Veel plezier ermee.

Gr.JanJ.

ik ben het helemaal met je eens hoor. Morgen krijg ik mijn Tissot binnen. Een prs 516. Maar ik vind eigenlijk de le Locle mooier. Hoe duur is ie nou? is het op internet niet goedkoper?

veel plezier met je Le Locle

persoonlijk vind ik de prijs erg meevallen. bij de ene juwlier was ie 330 euro en bij een andere was ie 350 euro. ik heb hem voor 310 euro gekocht.

ene over internet shoppen, daar hou ik niet zo van. ik koop het liever gewoon in een winkel.

Een paar jaar geleden was de Le Locle het lievelingetje van het prikbord.

Veel plezier er mee!

Mooi horloge , mijn eerste automaat is ook een Tissot , deze week nog op het forum geplaatst.

Veel plezier met je Le Locle , maar dat zal wel lukken (tu)

Jawel, absoluut een mooi en tijdloos (?!) horloge. Hier ga je veel plezier aan beleven!!
En als je de prijs afzet tegen de kwaliteit, dan heb je gewoon een goeie koop gedaan. (tu)

Prachtig horloge!
Al zou ik hem waarschijnlijk met de onderkant naar boven aan het bandje zetten :smiley:

Groeten,

Stefan

… en 'm niet om je pols dragen, maar in de doos laten zitten, zeker! :wink:

tja de achterkant / onderkant mag ook zeker gezien worden. maar dragen ga ik hem zeker.

Ja, vooral dragen!!! En laat over een tijdje vooral weten hoe 't bevalt!!

Inderdaad, eigenlijk zou je er twee moeten hebben :smiley:

Groeten,

Stefan

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Wat een geslaagde aankoop, een prachtig horloge, met niet alleen een zeer mooie voorzijde, doch ook een achterzijde die er wezen mag.
Een collectionneur waardig. Veel plezier ermee (tu).
Ik heb destijds getwijfeld tussen deze uitvoering en de T41.1423.71 De laatste is het toen geworden en ik draag het horloge nog steeds met veel plezier.

Orologio Signaturis Temporis

Tissot is voor mij ook een van de betaalbare alternatieven.

Arjay