Gezien ik al een hele poos mijn oog heb laten vallen op diverse Breitling Navitimers, heb ik besloten hiervoor te gaan sparen. Ik zal dan ook wat mooie klassiekers moeten laten gaan. Bij deze als eerste een prachtige Tissot!!
Het betreft een klassieke Tissot Navigator met een automatisch Lemania 1343 uurwerk. Dit uurwerk heeft een chronograaf functie bestaande uit een grote secondenwijzer en een grote minutenwijzer. De chronograaf werkt perfect en reset mooi op twaalf.
Verder is deze Tissot voorzien van datum quickset en een centrale secondenwijzer. Het horloge komt op een nieuwe “racing” strap die hem wel echt super staat.
Gezien mijn doel heeft verkoop de voorkeur… of ruilen voor een mooie Navitimer (max 43 mm) met bijbetaling van mijn kant.
Merk en model: Tissot Navigator Automatic
Diameter: 41 mm
Leeftijd: ca. 1972
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2025
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerde verzending of ophalen/bezichtigen in Zuid Limburg.
Conditie (krassen, werking etc): In een gebruikte, maar mooie staat, passend bij zijn respectabele leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: Lemania 1343
Vraagprijs: €1200,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.