Graag meer info over dit horloge.
Wordt gewaardeerd.
Mvg,
Mervin
Beste Mervin,
Kun je wat scherpere foto’s plaatsen inclusief de achterzijde?
Zonder verdere fotos jaren 90 quartz, kringloop niveau. Band mist en was origineel two tone.
Is t een beetje groot? Wbt look zou ik eerder voor toenmalige damescollectie gaan
Nou nou Ruud, het is wel een Tissot hè
Dat waren wel echt de jaren '80… …maar de '90’s waren ook vooral top voor ongeveer alles in de wereld, behalve horloges. Calling @wbcoupe .
80s of de 90s ja. De 80s heeft nog wel wat met de seiko 7a28s en breitling. Foute two tone.
90s is voor mij nog lelijker…
…denk even aan de eerste helft '90’s qua muziek. Dat krijgen we nooit meer terug.
True.
Maar 80s horloges > 90s volgens mij.
Het, naar ik aanneem, typenummer is niet leesbaar op je foto. Onder op de wijzerplaat zou iets moeten staan(voorbeeld van soortgelijk model met C 565):
Helaas, toch de jaren 80
Hier een paar pagina’s uit de catalogus van '84/'85
Exact dezelfde versie staat er helaas niet in.
De specialere versies zoals in de catalogus zijn wel gewild en in goede staat wordt er nog relatief veel voor gegeven. Voor een standaardversie waarvan ook nog de band ontbreekt geldt dat niet.
Afgrijselijk
Ik vond alles uit de jaren 80 ook altijd fout en lelijk. Maar ik begin ze te waarderen. In de jaren 80 en 90 werden de comfortabelste horloges gemaakt, klein, dun en licht. Daarna ging het mis en moest het allemaal lomp en groot.
C565 T-Swiss lees ik.
Dit betekent waarschijnlijk dat er Tritium wijzers gebruikt zijn.