Tissot Navigator Lemania uurwerk

Beste HF-ers
Ik heb een mooie Tissot Navigator gekocht via Marktplaats. Echter staat de kleine wijzer niet goed uitgelijnd. De verkoper heeft me dit niet gemeld. Ik heb hem al een mail gestuurd met de vraag om een gedeelte van de aankoopprijs terug te krijgen. Dit zodat we dan samen delen in de onderhoudskosten.
De prijs was 400.

Vinden jullie dit billijk?
Ik zou overigens graag foto’s toevoegen, maar kan even niet die functionaliteit vinden…
Die volgen dus asap.
GR Robin

Volgens mij is het gelukt om een foto te uploaden!

maar mogelijk is de grote ( minuten) wijzer niet uitgelijnd

Ah, ja dat kan natuurlijk ook.
Ik heb inmiddels contact gehad met de verkoper en volgens hem is het een kwestie van een paar tientjes. Dit omdat het een simpele ingreep zou zijn.

Dus lijkt mee te vallen…

Ik zie het probleem niet op de foto? Oh, wacht, je bedoelt de combi minuten en urenwijzer (de zwarte). Daar kan 'n horlogemaker wel wat aan doen.

Nette prijs wel voor zo’n Tissot. Leuke aanwinst.

Gevalletje van erg slechte afwerking, is erg makkelijk te verhelpen door een horlogemaker. Zou meteen aan de horlogemaker vragen of hij hem even op een afregelapparaat legt, want als iemand zulk werk heeft afgeleverd zou ik de prestatie van het uurwerk ook een checken om uit te sluiten dat er aan de binnenzijde ook problemen zijn.