Tissot navigators binnen

Gister en vandaag beide Tissots ontvangen en ik ben niet teleurgesteld, integendeel.
De Tissot/Omega/Lemania 872 is volgens mij NOS er zit nagenoeg geen krasje op, het uurwerk kan ik (nog) niet laten zien want ik durf hem niet open te maken bang om de achterkant te beschadigen. Ik heb de verkoper al een paar keer om de foto’s gevraagd en die zijn toegezegd maar ook in Portugal geldt volgens mij maniana, maniana :wink:


Ook de Navigator met 7734 uurwerk ziet er zeer goed uit, een paar kleine butsjes maar voor de rest helemaal gaaf. De wijzerplaat is werkelijk prachtig, ook deze durf ik niet open te maken ivm. beschadigen. Ik heb hierbij ook nog de originele stalen band die ook in uitstekende staat is gekregen.


Helaas ben ik nog steeds niet zo goed in foto’s maken maar voor een indruk zijn ze wel geschikt denk ik. Eigenlijk doe ik ze tekort want irl. zijn ze echt schitterend.

mvg, Frans

Mooi hoor! Snelle Levering trouwens…
Vraagje: Is hij nou goud of gewoon staal? Of is het een kameleon? :wink:
op Elke foto ziet hij er anders uit!

Gr. Mark

Edit: Ik zie nu aan de wijzers dat het 2 verschillende horloges zijn:#

Mijn beste,

Je hebt het forum niets teveel gezegd Frans.
Het zijn twee bijzonder smaakvolle horloges welke het verleden met egard uitdragen.

En tja, die Tissot/Omega/Lemania 872 is wel een heel bijzondere ‘witte raaf’!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Frans, ik zit hier compleet te kwijlen achter de pc! :~

Ik vind vooral degene met de stalen kast erg mooi!

Gr. Mark

Klasse Frans(tu) Het zijn twee schitterende horloges!

Vooral die stalen met die mooie lumen: ik ben jaloers:D:D

Errug mooi vooral die laatste

Twee prachtige horloges, stijlvolle klasse. Ook al zijn de foto’s wat minder; de rest verzin ik er gewoon bij :smiley:

Dank voor de leuke reacties (tu)

Jammer dat de foto’s geen recht doen aan de imo veel mooiere Gouden Omega kast, je zou ze irl. naast elkaar moeten zien, dan valt de rvs helemaal weg.
De wijzerplaat is zo mooi, typisch jaren 60/70 maar jammer genoeg niet te vangen op een foto (voor mij). Het is denk ik wel het mooiste horloge dat ik in mijn handen heb gehad en eerlijk gezegd had ik dat van te voren niet verwacht.
En dan het mooie melodieuze ploing,ploing,ploing van het Lemania uurwerk, geweldig.
Ik ga weer ff verder genieten :wink:

mvg, Frans

Prachtige chrono’s ::o
En ook nog eens twee tegelijk.
Veel plezier van je nieuwe aanwinsten.
groeten, Chris.

Mooi Frans! Tissot is toch wel een merk dat in de jaren 70 erg mooie horloges maakte. En daar hebben wij (of beter: jij!) veel plezier van.(En als je ooit van de stalen Valjoux af wilt…)

Menno

Haha Menno, dat is de makke met mij, als ik een vintage horloge heb gekocht (vaak uit pure verliefdheid) kan ik er geen afstand meer van doen :wink:
En zo groeit en groeit mijn verzameling, moet nu echt halt/stop zeggen anders moet ik straks een terminal afhuren om alles een plekkie te geven :smiley:

mvg, Frans

thieuster Schreef:

Mooi Frans! Tissot is toch wel een merk dat in de
jaren 70 erg mooie horloges maakte. En daar hebben
wij (of beter: jij!) veel plezier van.(En als je
ooit van de stalen Valjoux af wilt…)

Menno

Hallo Frans,

Schitterende horloge’s! Vooral de eerste Tissot lijkt me moeilijk te vinden in zo’n gave staat!

Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Gr. Stephan

yep, ook mooi (tu)