Tissot of Sturmanskie?

Da’s ook de reden waarom ik die stalen band bij aankoop heb laten vervangen door de lederen.
Ik ben überhaupt niet zo gek op stalen banden. Er kunnen overigens hele mooie bij zitten, maar toch liever leer.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ik loop maar alvast op de feiten vooruit!

De knoop is doorgehakt… Het is dus toch de Sturmanskie geworden. De 39 mm uitvoering, want om nou te zeggen dat ik flinke polsen heb.

Waarom niet de Tissot?
Ik vind het een mooie klok, maar wellicht vind ik het bandje nog mooier. En om nu een horloge vanwege het bandje te kopen.

De Sturmanskie is net ff wat minder voor de hand liggend, iets wat mij eigenlijk altijd wel aanspreekt.

En tot slot: jullie hebben toch ook ‘the spy who loved me’ gezien. Zo’n Russin wil ik ook!!!

Ik vind de russin van “The spy like us” veel mooier :smiley:
Gefeliciteer met je nieuwe aanwinst en heel veel draag plezier.

groet.
Yuen Tai

Mooi horloge, goede keuze, had ook mijn keus geweest.

Gefeliciteerd ermee. :smiley:

Bandje van de Tissot kun je los bestellen (ca. € 70,00). Wellicht is het een optie om die op je Shturmanski te zetten.

Als je de Poljot hebt ontvangen, zien we graag een fotootje tegemoet.

Gr. Patrick

Leuk Mick, daar zul je vast geen spijt van krijgen. Een mooie stijlvolle klok, die maar door blijft tikken :wink:

We wachten op de foto’s!!

Heb lang niet zo uitgekeken naar een verjaardagscadeautje… Als 'ie begin volgende week binnenkomt volgen de foto’s zeker.

Vraagje: weet iemand wat de functie van de buitenste ring is? Ik kan van alles bedenken, maar waar 'ie nu echt voor is…

Die ring kun je gebruiken voor een 2e tijdzone: ben je op vakantie in een ver oord in een andere tijdzone, dan kan je de buitenste ring zo draaien dat ie de tijd in Nederland aangeeft (of andersom, natuurlijk…)