Omdat ik de sensor van mijn Sea-Touch bij schoonmaak werkzaamheden vakkundig gesloopt heb. Stom ik weet het.
Ben ik dus op zoek naar een Sensor Board voor een Sea-Touch. Verschillende juweliers gevraagd, maar antwoord is dat Tissot deze horloges alleen zelf repareert.
Maar dat is niet helemaal het antwoord wat ik zoek
Boardje is relatief eenvoudig zelf te vervangen, en duiken doe ik er niet mee. Dus het board, O-ring voor het deksel en de O-ring om de sensor en ik ben weer gered.
Iemand een tip wie deze onderdelen zou kunnen leveren? Of ben ik echt aan Tissot overgeleverd. Het horloge doet het verder prima, geeft alleen dmw een steeksleutel in het display aan dat er een sensor probleem is. En temp en dieptemeter werken niet.
Kompas nog wel.
Helaas, niets te vinden.
Ben bang dat het toch opsturen naar Tissot gaat worden. Heb wel al een prijslijst met standaard service werkzaamheden gevonden.
En het vervangen van de âTechnical Case Backâ waarmee vermoedelijk het achterdeksel met de sensoren bedoeld wordt kost 200 CHF. Valt op zich nog mee.
Nu alleen nog even uitvinden of ik rechtstreeks naar Tissot kan versturen of dat het via en juwelier moet gaan. En die wil er vast ook nog wel een âpaarâ stuivers aan verdienen.
Nu alleen nog even uitvinden of ik rechtstreeks
naar Tissot kan versturen of dat het via en
juwelier moet gaan. En die wil er vast ook nog wel
een âpaarâ stuivers aan verdienen.
behalve dat ze er aan verdienen zijn ze ook arbeid en verzendkosten aan kwijt. die brengen ze ook in rekening.
als rechtstreeks leveren aan tissot niet lukt, misschien dat n bezoekje aan n swatch group shop (in store) uitkomst kan bieden. wat ik had begrepen is dat ze voor garantie zaken geen verzendkosten in rekening brengen. kweenie of ze voor jou ook n beetje coulant kunnen wezen?
Tissot T-Touch horloges moeten altijd opgestuurd worden naar het speciale service center. Dit zou ik je ook echt aanraden omdat dan gelijk alles goed wordt nagekeken.
Qua prijs zijn ze ook echt niet te duur.
Tissot T-Touch horloges moeten altijd opgestuurd
worden naar het speciale service center. Dit zou
ik je ook echt aanraden omdat dan gelijk alles
goed wordt nagekeken.
Bedankt voor het navragen. Dat zal het dan wel gaan worden, ik wacht even af of ik mij er aan blijf ergeren dat niet alles werkt. Anders stel ik het misschien wel uit tot een batterijwissel.
Tissot T-Touch horloges moeten altijd opgestuurd
worden naar het speciale service center. Dit zou
ik je ook echt aanraden omdat dan gelijk alles
goed wordt nagekeken.
Wat dient er verstaan te worden onder âecht niet te duurâ?