Gisteren in BKK deze gepast. De dame was verrast dat ik de 35mm wou passen. De band was te kort voor mijn pols. Bijkomende schakel(s) waren niet verkrijgbaar. De dame deed haar best mij te overtuigen om de grote te passen want de kleine is voor dames.
Ik ben niet in discussie gegaan.
Groot gelijk, als je dit als verkoper niet snapt dan kun je in mijn optiek maar beter een ander vak kiezen.
Volgens mij zijn de banden wel los te krijgen, een dure oplossing maar zo kun je de band wel op maat krijgen.
Zo! Netjes!
Dank je, was een flinke uitdaging :
Nice. En ga je overstag voor de 35?
Ik heb deze ook in goudkleur.
Mooie Seastar
De 35 mom komt er in de toekomst. Niet zeker of het de gouden word.
Het volgende spaarpotje is wss voor een omega seamaster master of de Tag Heuer aquaracer, maar voor nu even genieten van deze!
Fraaie dial
Beste Tissot liefhebbers,
Wat vinden jullie van de Tissot T-Touch Connect Solar - T1214204705102 of de T1214204705100 en wie heeft ervaring met deze Tissot? Heb wel een Samsung smartwatch met vele functies, maar die is volledig digitaal. Deze Tissot is zowel analoog als digitaal. Kopen of niet kopen, wil een aparte Tissot box gevuld krijgen. Mochten jullie nog andere ideeën hebben hoor ik dat graag.
Heb nu de PRS516-Seastart powermatic 80 en de PRX powermatic 80- Tissot GMT quartz en nog eentje volledig out of the box waar ik nog een NA van moet maken. Kom maar op met jullie ideeën, als het maar geen overlap heeft met de andere Tissot’s.
P.s het liefst wel met lume!
Wat is je polsmaat? Ik heb ook wel eens naar de T-Touch Connect zitten kijken, leuk ding, maar voor mij echt veel te groot