Haha ja dat klopt ja… misschien zat ik dan toch stiekem voor mijzelf te kijken …
Couturier ziet er heel goed uit die had ik nog niet gezien. Ik had zelf al een beetje naar die T-Lady gekeken. Volgens de Tissot pagina is de dial antraciet/ zwart graded. Alleen op alle fotos heeft hij de wijzerplaat een bruine glans … dus moet die maar eens gaan zoeken in de winkel.
Is deze via Tissot zelf nog nieuw te verkrijgen? Want op hun website zie ik hem sowieso niet.
Plaatje is een voorbeeld, ik weet niet zo goed of ik hem in rose gold zou willen. De rose gold versie zie ik nog wel op verschillende websites te koop staan.
Hier kerstmis 2020 cadeau gegeven. Is ze nog steeds tevreden mee en ik ook. De dial is net een oude lp plaat. Zit ook een mooie band op en de afwerking is goed voor deze prijs.
Haha, ik ook niet bij deze stalen versie.
Bij die ik mijn vrouw cadeau heb gedaan zaten ze. Heb het idee dat het steeds meer voorkomt. Bij mijn Hamilton Jazzmaster zitten ze ook en ook bij mijn Tissot Classic Dream.
Nou Ik ben even gaan kijken . De T lady is wel heel erg klein. Wel mooi en simpel maar de andere modellen hadden ze niet dus we zoeken verder . Nog tijd zat
Ja, je wilt het toch eigenlijk wel eerst gezien hebben. Zeker ook qua maat, en 29mm is inderdaad een bescheiden maat. Die Bella Ora is 36mm, vind ze erg prettig.