M’n PRX80, Kaboem!
Net binnen: 38 mm jumbo uit omstreeks 1937. Even een snelle check: loopt niet, balansspiraal verklungeld, ankerpaletten kapot en er heeft iemand aan de wijzerplaat zitten poetsen
Oftewel; prima koop
En natuurlijk een vreselijke pu leren band die te breed is, maar dat is nog het minste probleem
Dan doe ik ook een cross post
Fijn weekend allemaal
PS dit horloge zit trouwens heerlijk om de pols.
Goede trailer dit…en als je bij dit project een regelmatige update post over de vorderingen & hang ups hebben wij tijdens deze moeilijke tijden tenminste een boeiende thriller op HF
Haha, klinkt goed inderdaad
Maar hij gaat nog even op de wachtlijst. Heb er al te veel uit elkaar en momenteel helaas weinig tijd
Op zich wel een mooi design Als je deze weer netjes werkend krijgt, dan kan het toch nog een prima koop geweest zijn
Ook een mooie !
Dank je wel!
De zwarte bezel vind ik persoonlijk apart (in positieve zin).
Dit model heb ik overigens ook niet eerder/elders gezien.
We zijn een jaar verder, en er is vandaag een PRC200 bijgekomen
Volgende generatie, zilveren ipv sneeuwwitte wijzerplaat, zelfde binnenwerk, bruin ipv zwart leder.
Een paar haarlijntjes op de lunette, maar verder ziet deze er als nieuw uit. Ik blij
Ik vind het ook nog steeds een prima koop hoor Dat hij niet liep stond erbij, dus ik was voorbereid op gedoe met het uurwerk. Het gepoets aan de wijzerplaat was een klein tegenvallertje, maar je ziet er met het blote oog eigenlijk niks van, dus echt een probleem is het ook niet.
Wat gepruts met wijzerplaten betreft: ik ben op zoek naar een mooie wijzerplaat voor een Seastar model 41450/42450 (zonder datum).
Mocht iemand er eentje in de bak met reservestukken liggen hebben en er niets mee doen, laat dan even iets weten aub.
Als ik op dat ref. nummer zoek zie ik alleen een vierkante stylist, geen seastar
Het zou een ronde moeten zijn: dit staat erin :
Je hebt een nummer verwisseld, dit is een 41540, geen 41450
Ik heb daar zelf ook een handje van hoor, geen kritiek
Zal nog even kijken of ik een plaat heb liggen, maar ik denk het niet; ik heb volgens mij nooit 60’s Tissot’s zonder datum gehad, en ook geen donors
Juist, inderdaad… Sorry voor de tikfout
Met deze erbij is dit nu het doosje niet-vintage Tissots
Meer hoeft het niet meer te worden, maar dat heb ik eerder ook al wel gedacht .
Snif, pink een traantje weg. Heerlijke collectie Paul.
Ik zie een trend, je wilt van alles een duo