Tissot only (Deel 1)

Dit is een gevalletje uitgespeeld imo. Ga er wellicht zelfs wel een kopen! :shushing_face:

1 like

Zo wat een knaller….op de wishlist

6 likes

Ben benieuwd hoe deze valt met z’n 42mm dat is 2mm groter dan de PRX Powermatic 80 die sommige ook al aan de grote kant vinden en groter vinden vallen dan de gestelde 40mm door z’n kast vorm met geïntegreerde band.

Maar inderdaad echt een gaaf horloge. Tissot is lekker bezig en de PRX lijn lijkt het parade paardje van Tissot aan het worden…

2 likes

11 likes

Hier een gesprek de de CEO van Tissot over de nieuwe modellen; de 35 mm prx, de prx chrono en een 36 mm Seastar:

De 36 mm Seastar had ik nog gemist. Net als de 35 mm prx (vooralsnog) alleen in quartz:

4 likes

36mm Seastar lijkt me wat klein… Trouwens waarschijnlijk ook gewoon te klein om er een performante automaat in kwijt te kunnen in combinatie met 30 ATM.

Ik had liever 38 à 39mm gezien, met PM80.

Deze blauwe vind ik echt wel knap, hoewel ik tot nu toe geen PRX-liefhebber was, en 42mm vind ik ook nog dik OK. 44mm gaat ook voor mij, dus deze komt ook wel goed :grinning:.

Ik zal al maar beginnen nadenken… Wat mag er straks weer in de verkoop ?
De Gentleman 's blijven in elk geval :slight_smile:

4 likes

Op mijn pols kan dat best, al prefereer ik een moderne duiker ook wat groter.
38-39 was idd mooi geweest.

Moet volgens mij wel kunnen, powermatic is maar 25.6 mm in diameter, en anders heeft eta genoeg kleinere automaten in het programma. :thinking:

Succes met de overwegingen :+1::grin:

1 like

Tissot PRX Powermatic 80

15 likes

11 likes

10 likes

5 likes

die PRX Chrono is niet mis

11 likes

Is eeuwig zonde, de 516 lijn was juist voorzien van leuke wijzerplaten waar een hoop op gebeurde. Dit lijkt wel een slechte 1 april grap.

Voor een automaat van bijna 2k verwacht ik toch wel wat meer.
Bijzonder vreemde keuze dit.

Dan zou ik nog eerder de PRX chrono kiezen.

1 like

Snap er ook weinig van; proberen een ander publiek aan te spreken? Snap niet wat het idee hierachter is; rommelig geheel :thinking:
Heb toch niet het idee dat de 516 lijn erg slecht verkocht ofzo. Waarom dan helemaal omgooien?

Zeker weten; mooi uitgebalanceerd ontwerp (alleen die datum zou eigenlijk weg mogen :innocent:)

Zucht…vroeger was alles beter…

Auf dem Parkplatz

18 likes

Kleine Tissot op grote pols. Maar zoveel présence, als je het mij vraagt.

Grote Tissot, groot en brede band, maar miste wat body. Dit komt door de geringe dikte van de band.

10 likes

12 likes

7 likes

Coolio waar liggen deze al?