Tissot only (Deel 1)

Foto’s zijn niet van mij. Kreeg ik doorgestuurd.

Oh jammer!

7 likes

Net een paar 19mm bandjes van Geckota binnen gekregen :slight_smile:

11 likes

Waar staat PRX voor?

PR staat voor iets als “particularly robust” en de X voor 10, vanwege de 10 bar waterdichtheid. Tenminste, dat is wat ik hier en daar gelezen heb :blush:

Het jaren 70 model waar de PRX op gebaseerd is heette overigens geen PRX maar Seastar. Er was wel eerder een model dat prx heette, maar dat was een wat twijfelachtige serie modellen met een twaalfkantige bezel uit de jaren 90:

image

3 likes

Precision Robust X van 10 bar water resistant

1 like

Vanavond lekker Portugees gaan eten met deze :slight_smile:

11 likes

Ik ben een lastige eter. In Portugal vond ik eigenlijk alleen pasteís de nata uit Belém erg geslaagd. Die maak ik zelf nog weleens. Voor de rest vond ik de Portugese keuken nogal basic. Maar dat is mijn probleem.

Ik vind veel van de visrestaurantjes langs de hele Portugese kust gewoon top. De keuken in het binnenland vind ik iets minder.

Smaken hé :wink:.

1 like

Ja. En ik vind het ook wel erg, maar vis moet ik niet aan beginnen.
Zou wel fijn zijn als ik die met smaak weg kon krijgen.
Mijn vriendin is wel visliefhebber, maar was ook niet kapot van de Portugese keuken. Alleen Bacalhau, dat was wel lekker volgens haar. Maar die grote sardines, mwoh.

Donkerbruine vind ik wel wat saai, ben benieuwd hoe die donkerblauwe? zwarte? staat!

Nog eentje van mij:

12 likes

Mijn tweede favoriet in het PRC200-gamma :slightly_smiling_face:

6 likes

Zelfde model, maar toch zo verschillend. Veel plezier ermee :sunglasses::+1:

1 like

Dankjewel, komt helemaal goed :wink:

1 like

image

Ik had een aantal Casio Duro’s gekocht om niet telkens van bandje te moeten wisselen, maar dat ga ik met deze toch niet doen :wink:
Quick release bandjes zijn natuurlijk ook wel handig.

7 likes

15 likes

15 likes

13 likes