Tissot only (Deel 1)

Idd,

Heb zelf deze :point_down:

maar ik vind de zwarte plaat zeker zo mooi.
Is dat overigens ook een LE?

15 likes

Nee, gewoon ongelimiteerd. Net als de blauwe en witte plaat overigens, maar wel allemaal met het blauwe vlakje in de rechter subdial. De LE heeft dat niet.

Goeie zet, koop je een LE, en vervolgens komen ze met zo’n serie er achteraan.

1 like

Ja inderdaad.
Overigens weet ik niet zo goed wat ik van het fenomeen limited edition moet vinden. Marketinggeneuzel om implsaankopen te pushen :thinking:

Hij is idd redelijk groot maar op mijn pols was het goed te doen.
Ik had deze.

17 likes

Mee eens. Ook knap :+1:
Maar ik ga het toch bij 3 stuks houden :wink:

1 like

Ja, wel heel gaaf model! :+1:

1 like

11 likes

Mooi setje Paul.

1 like

Dankjewel :wink:.
De zwarte op leder even uit beeld gelaten. Zwarte dial en leder is toch een iets andere stijl en aanvoelen bij het dragen.

1 like

Gisteren kwam deze Tissot Seastar quartz binnen. In het echt vele malen mooier dan op de foto’s. Het Tissot 2100 (Omega 1310) quartz uurwerk zou niet meer lopen, dus een mooi projectje.

Het bleek dat er een verkeerde batterij was geplaatst. Met de juiste batterij liep ie gelijk, maar na een dagje testen denk ik dat er toch iets mis is met het contact. Al met al een pracht aanwinst.

19 likes

Heel mooi! En coole bracelet, ook! :+1:

2 likes

Leuke aanwinst :+1:

1 like

Mooi ding; zie je niet heel vaak, Tissot’s met dat kaliber. :ok_hand:
Maar hij doet het nog niet goed begrijp ik?

Hier vandaag gewoon mechanisch; 67er Seastar met een 784-1:

11 likes

5 likes

Schitterend ! :star_struck:

1 like

Ik krijg momenteel niet genoeg van dit horloge. Wie zegt dat leuke horloges duur moeten zijn?! :sunglasses:

10 likes

Af en toe valt ie stil. Geef ik het horloge een zacht tikje, dan loopt ie weer. Het lijkt of er een stukje van het contact aan de onderzijde van de batterij mist (pijl). Op zich hoeft dat geen probleem te zijn. Dit contact loopt naar boven en is los van de bevestiging aan de bovenkant (omcirkeld). Daarbij lijkt het of dit contact soms kortsluiting maakt met de rand waar de batterij tegenaan ligt. Ik ga eens proberen dit contact weer vast te zetten, om zo te voorkomen dat ie de rand kan raken.

afbeelding

5 likes

Daar is inderdaad wel het nodige mee gerommeld zo te zien. Maar hij zit nog steeds vast toch? pennetje zit nog door het gaatje. Of wipt hij er overheen zodra je er een batterij in duwt?

Dat stripje zit niet meer vast en wipt omhoog. Ik denk dat dat teveel speling geeft en daarom tijdens het dragen soms kortsluiting veroorzaakt.

1 like