Misschien bij de volgende update van het model?
Ik heb de microbe hard te pakken…
Nog maar net een NA dag en zo een Ballade COSC is bloedgeil
Misschien bij de volgende update van het model?
Ik heb de microbe hard te pakken…
Nog maar net een NA dag en zo een Ballade COSC is bloedgeil
Mooi ja. Maar had voor mij ietsje groter gemogen, 42 mm
Gentleman is mijn favoriete Tissot, zowel op staal als leder.
Om hier even op terug te komen:
Zou ik a.u.b. een foto te zien krijgen van dit systeem op de PRX?
Hopelijk wordt het dan meer wijdverspreid want ik heb nog nooit zo hard zitten klooien aan een bandjeswissel dan aan de metalen band van deze Gentleman.
Dat is een quick-release systeem. Zowel op de metalen band als op de leren banden voor de PRX, voor zover ik het me kan herinneren.
Gatver, bij de Gentleman kon ik door de vorm van de schakel naast de kast niet 1 pinnetje erin laten vallen terwijl ik het andere met de tool indrukte waardoor ik beide zijden tegelijk moest induwen wat niet makkelijk was want ik ben geen ambidexter.
Ik heb zelf een Gentleman en een PRX gehad, maar nooit de behoefte gehad om de stalen band te verwijderen. Je zou eens zo’n ding kunnen proberen, zelf geen ervaring mee, maar dat bespaart vast een hoop hoofdpijn:
Gaaf!
Dank je; hij houdt het ook goed vol in elk geval. Al bijna twee weken om de pols; dat is vrij uitzonderlijk voor mijn doen
Haha, dat lukt mij meestal alleen met een NA. Deze had je toch al?
Bij mij ook, maar in zekere zin is het een NA. Ik heb hem al heel lang, maar lag niet werkend in de projectenbak. Heb hem pas net opgeknapt
Oh ja, is toch een soort NA, dan!
Inderdaad. Een project wat net af is blijft net als een NA bij mij ook wat langer om de pols
Eigenlijk vreemd dat ik ze hier zelden tegen kom.
Onlangs verkregen Tissot connect solar.
Buitengewoon prettig ding.
-Freek-
Cool, de eerste die ik hier zie inderdaad
Ik denk dat de forse maat ook wel iets te maken heeft met het feit dat je ze weinig ziet. Je moet flinke polsen hebben om iets te kunnen met 47 mm
Knap man !!!
Dank je
Die polsen is hier niet het probleem, die zijn groot zat.
Maar je ziet deze idd erg weinig.
-Freek-