Tissot only (Deel 1)

Eenvoudig en daardoor supermooi !

Dankjewel :wink:.

Ik vond deze een mooie aanvulling naast de witte en zilveren chrono’s.
Alle 3 heel verschillende wijzerplaten.

2 likes

Deze zag ik vandaag ook liggen bij de AD, in verschillende kleuren.
Die blauwe is echt wel top vind ik :+1: .

1 like

:slight_smile:

Het is hoe langer hoe duidelijker bij welke horlogemaker ik vrij veel naar mijn smaak vind…

17 likes

Mooie silicium serie Paul.

Dank je wel, blijft een heerlijk horloge. En dat ik hem cadeau heb gekregen van mijn vrouw, maakt het nóg specialer.

1 like

Het is verslavend :smile:

Snap ik. Ben zelf ook enthousiast over wat ze maken!

Welk model is die middelste op de bovenste foto? Die kende ik nog niet…

Dankjewel. Heb me al wel een paar keer afgevraagd of ik er niet beter eentje vervang door een ander model, maar ik kom telkens tot de conclusie dat ik er geen wil laten gaan :smiley:

Kan je wel zeggen, ja :rofl:

Dat is een PRC200 mk. II, met een mooie 39 mm diameter.

3 likes

En dan geen duiker? :thinking:

1 like

Heb je die blauwe gentleman op de band van een ander gezet? Dacht dat die blauwe met crosshair niet op staal verkocht werd?

1 like

Nee, inderdaad. Mijn favoriete duikers ga je in het “Steinhart only” topic vinden :wink:.

https://www.horlogeforum.nl/t/steinhart-only/62633/2110?u=paul-v

En dan zijn er ook nog 4 Casio Marlins als daily beaters voor op vakantie, bij tuinwerk, etc.
Die kon ik niet laten passeren, gegeven de unieke combinatie van specs en prijs…

https://www.horlogeforum.nl/t/casio-only-non-g-shock/120679/439?u=paul-v

Ooit heeft @Capitano deze gekocht op staal i.p.v. het standaard zwart leder inderdaad. Ben ik nog steeds superblij mee :grinning:.

2 likes

En toch, he…
Een mooie vintage Tissot duiker zou 't wel helemaal af maken! :wink:

Of iets recenter.
Tissot Seastar 1000 Vintage Flash Sales, 57% OFF | www.hetboekenschap.nl

Zoiets zou ook niet misstaan, trouwens…

En zo blijf je lekker bezig! :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Ja, mee eens hoor. Naar die vintage-modellen heb ik af en toe al wel eens keer gekeken. #1 en 3 vind ik heel mooie horlogers. Maar als ik dan zie welke prijs er meestal voor gevraagd wordt, soms zelf voor compleet versleten exemplaren… Dan koop ik voor dat geld liever een nieuwe, betrouwbare 30 ATM Steinhart :wink:

1 like

ps, als je 1 of 3 ergens ziet staan in prima conditie en tegen een nog redelijke prijs, dan mag je altijd iets laten weten :wink:

1 like

Ik hou 't in de gaten voor je! :wink:
50 ideeën over أفلام كرتون | grappig, animatie, grappige tekenfilms

1 like

Graag gedaan, nog veel plezier met dragen :wink:

2 likes

18 likes

10 likes

8 likes